کد خبر : 1978740 | 18 آبان 1402 ساعت 18:48 | 9.3K بازدید | 38 دیدگاه

مس کرمان ۴ - شهر راز شیراز ۲

لیگ یک/ پایان ماراتن ۶ گله کرمان به سود مس

مس کرمان در یک بازی نفسگیر، جذاب و پر گل با نتیجه چهار بر دو حریف شیرازی خود را شکست داد.

لیگ یک/ پایان ماراتن ۶ گله کرمان به سود مس

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته یازدهم لیگ یک، مس کرمان در یک بازی حساس میزبان شهر راز شیراز بود که این مسابقه بسیار جذاب دنبال شد و تا دقایق پایانی نیز پر از موقعیت‌های دیدنی و خطرناک بود.

1951824

تا دقیقه ۲۰ بازی بدون گل مساوی در جریان بود اما این اتفاق آرامش قبل از طوفان بود. گل اول برای مس کرمان در دقیقه ۲۱ توسط علی وزیری پناه به ثمر رسید. برروی یک پاس عمقی توپ به وزیری پناه رسید و حرکت انفرادی این بازیکن در از پیش رو برداشتن مدافع مستقیم او را در موقعیت گل قرار داد که شوت عالی این بازیکن تبدیل به گل اول بازی شد.

1951826

گل دوم برای مس کرمان توسط علی وزیری پناه از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۲۸ به ثمر رسید تا میزبان اختلاف گل خوبی ایجاد کند اما موتور شهر راز بعد از گل‌های خورده تازه روشن شد.

یا یک پاس عمقی و شکاف بین مدافعان مس کرمان بازیکن تیم شهرراز به راحتی صاحب موقعیت شد تا با یک ضربه دقیق گل اول تیم شهرراز را به ثمر برساند. گل اول شهرراز در دقیقه ۳۵ توسط رضا آقابابایی به ثبت رسید.

1951823

چند دقیقه بعد این بار برای شهر راز پنالتی گرفته شد. گل مساوی برای تیم شهرراز در دقیقه ۴۱ توسط پیمان نامور از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید تا نتیجه در نیمه اول دو بر دو بشود.

مس نیمه دوم را با گلزنی در ثانیه ده این نیمه طوفانی شروع کرد. بر روی حرکت عالی پوریا غلامی در لب خط و پاس کات بک او به خشایار زبرجد، این بازیکن با ضربه ای عالی گل سوم مس کرمان را به ثمر رساند تا بازی ۳ بر ۲ شود.

حرکت انفرادی و فوق‌العاده دیدنی خشایار زبرجد و دریبل چشم نواز او و یک ضربه فنی از زاویه بسته گل چهارم مس کرمان را به ارمغان آورد تا نتیجه ۴بر۲ به سود مس کرمان شود و این بازیکن نیز همانند علی وزیری پناه دبل کند.

1951825

در پایان بازی هم شهرراز موقعیت‌های بسیار خوبی خلق کرد اما هیچ یک تبدیل به گل نشدند واین بار شیرازی‌ها به بازی برنگشتند تا مس کرمان برد شیرینی را به‌دست آورده باشد. مس با این برد ۱۴ امتیازی شد و در رتبه نهم جای گرفت. شهرراز نیز با همان ۱۶ امتیاز هشتم است.

دیدگاه‌ها