کد خبر : 1978786 | 19 آبان 1402 ساعت 06:20 | 9.8K بازدید | 16 دیدگاه

کاپیتان نفت: هواداران بیایند صعود می‌کنیم

عسکری می‌گوید تیم امسال نفت پتانسیل صعود به لیگ برتر را دارد و تمام اعضای تیم یک‌دل برای این هدف می‌جنگند.

کاپیتان نفت: هواداران بیایند صعود می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، نفت مسجدسلیمان در این هفته از مسابقات موفق شد تا در خانه مقابل مس سونگون به پیروزی برسد. عباس عسکری کاپیتان نفت سازنده تک گل تیمش بود تا تعویض طلایی نفت لقب بگیرد.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص بازگشتش به نفت گفت: دو فصل در قدمت تیم شمس آذر بودم و خدارا شکر توانستیم در آخر جشن صعود بگیریم و پس از آن با توجه به اینکه احساس کردم تیم شهرم نیاز به کمک دارد به مسجدسلیمان آمدم. در هفته‌های ابتدایی نتایج خوبی نگرفتیم و کمی نوسان داشتیم، اما اکنون وضعیت بهتر شده و با بردی که مقابل مس سونگون به‌دست آوردیم شرایط‌مان نسبت به قبل بهتر شده‌است.

1951908

عسکری ادامه داد: بیش از همیشه نیاز به حمایت هواداران داریم، هواداران مسجدسلیمانی همیشه در کنار تیم بوده‌اند و مطمئن باشید اگر هواداران تیم مثل همیشه ۹۰ دقیقه در کنار تیم باشند، این تیم به لیگ برتر صعود می‌کند.

وی افزود: من قبلا دو بار با نفت مسجدسلیمان و یک مرتبه با شمس آذر طعم صعود را چشیده‌ام و تیم ما امسال پتانسیل صعود را دارد، کادرفنی و بازیکنان یک‌دل هستند تا شادی را به شهر عزیزمان بیاوریم.

کاپیتان نفت مسجدسلیمان در پایان گفت: اواسط فصل قبل با مصدومیت پارگی رباط صلیبی مواجه شدم و در ابتدای امسال کمی احتیاط کردم و اکنون که گل زده‌ام و پاس گل داده‌ام، در بهترین فرم خودم هستم و آماده‌ام مثل یک سرباز برای تیمم بجنگم و نفت مسجدسلیمان هویت شهر ماست و برای سربلندی این تیم همه ما از جان مایه خواهیم گذاشت.

دیدگاه‌ها