کد خبر : 1978787 | 18 آبان 1402 ساعت 23:14 | 32.4K بازدید | 3 دیدگاه

فشار خردکننده و برد لذت بخش؛

استرس مرد روی سکوهای سایپا را کُشت! (عکس)

مهدی حسینی‌نسب، سرمربی سایپا، امروز شرایط سختی را روی سکوهای ورزشگاه انقلاب کرج تجربه کرد.

استرس مرد روی سکوهای سایپا را کُشت! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، حسینی‌نسب که به دلیل اظهارنظر درباره داوری اشکان خورشیدی در دیدار حساس هفته گذشته مقابل خیبر توسط کمیته انضباطی تعلیق شده بود، در این بازی از راه دور تیمش را هدایت می‌کرد.

از قضا سرمربی تیم پارس جم، امید روانخواه بود که قبلا هدایت سایپا را بر عهده داشته و با شرایط و جو این تیم کاملا آشنا است، بنابراین این یک مسابقه دربی گونه بین مربیان دو تیم بود؛ با این تفاوت که حسینی‌نسب از روی سکوها تیمش را هدایت می‌کرد.

او که از ابتدای شروع لیگ با تیمش در صدر لیگ هم حضور داشته، بعد از شکست هفته گذشته مقابل خیبر، صدر را از دست داد تا تیمش امروز با انگیزه‌هایی مضاعف و اتفاقا برای حمایت از سرمربی وارد میدان بشود؛ اتفاقی که در زمین رخ داد و سایپا با وجود اخراج یک بازیکن توانست از گل زده نیمه اولش محافظت کند و برنده از زمین بیرون بیاید.

آن‌ها البته هنوز تیم چهارم جدول هستند اما با تیم صدرنشین فقط دو امتیاز اختلاف دارند و حسینی‌نسب امیدوار است فراتر از شایعات، کارش را به بهترین شکل پیش ببرد و دوباره به صدر جدولی که چند تیم‌ خوب فوتبال ایران در آن مشغول رقابت هستند، برسد.

این تصویری از سرمربی سایپا در بازی حساس این هفته است که می‌توانست برایش دردسرساز هم بشود اما با برد مقابل تیم خوب روانخواه آرامش به اردوی نارنجی‌ها برگشته و آن‌ها خود را آماده رقابت هفته آینده مقابل چادرملو اردکان خواهند کرد.

دیدگاه‌ها