کد خبر : 1978788 | 18 آبان 1402 ساعت 23:29 | 36.9K بازدید | 46 دیدگاه

اسلاویاپراگ 2-0 رم: جای خالی سردار!

رم در بازی هفته چهارم دور گروهی لیگ اروپا مقابل اسلاویاپراگ با نتیجه 2-0 شکست خورد.

اسلاویاپراگ 2-0 رم: جای خالی سردار!

به گزارش "ورزش سه"، در هفته چهارم لیگ اروپا تیم رم در ورزشگاه خانه اسلاویاپراگ به میدان رفت و با نتیجه 2-0 شکست خورد.

ویدئو: 316139

رم که مدتی از روند نامناسب فاصله گرفته بود امشب اولین شکست در فصل جاری مسابقات اروپایی را متحمل شد.

1951911

با رویکردی که شاگردان ژوزه مورینیو در بازی امشب داشتند نمی‌توانستند انتظار نتیجه‌‌ای به غیر از شکست را داشته باشند. اگرچه ارائه بازی تدافعی در نیمه نخست به آن‌ها اجازه داد دروازه‌بان را بسته نگه دارند، اما این مقاومت در نیمه دوم به پایان رسید.

تنها 5 دقیقه پس از شروع نیمه دوم، دروازه رم باز شد. تعلل مدافعان روی ضربه سری که در محوطه جریمه توسط دروازه‌بان دفع شده بود، مویمیر چیتیل توپ را به واکلاو جورسکا پاس داد و او توپ را از بین پای ایوان اندیکا عبور داد و موفق به گلزنی شد.

بعد از این گل تیم مورینیو تلاش داد گل خورده را جبران کند و حتی پائولو دیبالا در دقیقه 68 از بازی خارج شد تا آندره آ بلوتی وارد ترکیب شود اما این تیم حریف بود که به یک گل دیگر رسید.

1951910

دقیقه 74 دروازه رم دوباره باز شد. پس از پاس عرضی اسکار دورلی به لوکاس ماسوپوست او با شوت از نزدیک قوس محوطه جریمه به سمت راست دروازه موفق شد تیمش را دوباره پیش بیندازد.

رناتو سانچز و ژوائو کاستا دیگر تعویض‌های مورینیو برای جبران نتیجه بودند که بی تاثیر بودند. اگرچه در نهایت تیم ایتالیایی در نیمه دوم مالکیت بیشتری روی توپ داشت ولی این میزبان بود که 3 امتیاز را به دست آورد.

رم در بازی گذشته مقابل لچه درحالیکه 1-0 از حریف عقب افتاد بود با گل سردار آزمون به بازی برگشت و سپس روملو لوکاکو گل دوم را زد تا برنده شود اما مهاجم ملی پوش ایرانی که در لیست اروپایی جالوروسی حضور ندارد، نمی‌توانست امشب کمک حال آقای خاص و تیمش باشد.

این برد به اسلاویاپراگ کمک کرد با تفاضل گل بهتر نسبت به رم با وجود کسب 9 امتیاز به رده نخست گروه G صعود کند.

دیدگاه‌ها