کد خبر : 1978791 | 19 آبان 1402 ساعت 06:33 | 15.6K بازدید | 25 دیدگاه

بازگشت امید به اردوی نارنجی‌های لیگ یک

نماینده سابق ایران در آسیا دوباره روی ریل افتاد

مس کرمان سومین پیروزی خود را هم با سرمربی‌گری اکبر محمدی جشن گرفت تا به روند روبه پیشرفت خود ادامه بدهد.

نماینده سابق ایران در آسیا دوباره روی ریل افتاد

به گزارش "ورزش سه"، نارنجی‌های لیگ دسته اول که شروع خوبی در این مسابقات نداشتند، بعد از تغییرات مدیریتی که داشتند، روی نیمکت خود نیز تحولاتی را تجربه کردند و حالا به نظر می‌رسد به آرامش رسیده‌اند.

اکبر محمدی چهره آشنای فوتبال ایران چند هفته‌ای است به عنوان سرمربی مس کرمان کار خود را شروع کرده و توانسته در بازی های گذشته تاثیر به‌سزایی روی این تیم داشته باشد. مسی‌ها با هدایت اکبر محمدی از 4 بازی گذشته 3 برد به‌دست آورده‌اند که نوید روزهای بهتری را برای این تیم می‌دهد.

1951920

مس کرمان که تا قبل از حضور اکبر محمدی در راس کادر فنی اش یکی از تیم های قعرنشین لیگ یک بود، حالا جمع امتیازاتش را به 14 رسانده و به میانه‌های جدول رسیده است.

1951921

نارنجی‌های استان کرمان که از دوران طلایی خود دور شده‌اند، حالا با امید بیشتر به کار خود ادامه می‌دهند. تیمی که به‌خاطر مشکلات مربوط به عبور از سقف بودجه قرارداد تعداد زیادی از ستاره هایش ثبت نشد و اجبارا با آن‌ها برای جدایی توافق کرد، حالا شرایط بهتری پیدا کرده و بی‌شک با ادامه روند کنونی و تقویت در نیم فصل، در ادامه مسابقات می‌تواند روزهای موفقیت آمیزتری را پشت سر بگذارد.

دیدگاه‌ها