کد خبر : 1978812 | 19 آبان 1402 ساعت 01:48 | 8.9K بازدید | 7 دیدگاه

شکست تلخ مقابل مارسی با حاج‌صفی

آ. ا. ک یونان در حضور یکی از دو ملی پوش ایرانی خود مقابل مارسی شکست خورد.

شکست تلخ مقابل مارسی با حاج‌صفی

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات گروه B لیگ اروپا، تیم فوتبال آ. ا. ک یونان در حالی که پس از دو بازی احسان حاج‌صفی را در ترکیب اولیه و سمت چپ خط دفاعی و میلاد محمدی را جزء نفرات ذخیره داشت، از ساعت 23:30 پنج‌شنبه شب (به وقت ایران) در استادیوم اوپاپ آرنا آتن به مصاف تیم مارسی فرانسه رفت.

ویدئو: 316147

یاران حاج صفی و محمدی که دو هفته قبل در دیدار رفت مرحله گروهی لیگ اروپا مقابل مارسی فرانسه با نتیجه دو بر صفر شکست خورده بودند، در دیدار برگشت هم علی‌رغم بهره‌مندی از تماشاگران‌شان نتوانستند باخت اخیرشان را جبران کنند و نتیجه را واگذار کردند.

تیم فوتبال آ. ا. ک آتن که در دو هفته ابتدایی مسابقات لیگ اروپا به یک پیروزی مقابل برایتون انگلیس و یک تساوی برابر آژاکس هلند رسیده بود، با دو باخت متوالی در جدال با مارسی فرانسه، 4 امتیازی ماند و در رتبه سوم جدول گروه B این رقابت‌ها ایستاد ولی همچنان شانس خود را برای حضور در مرحله حذفی حفظ کرد.

احسان حاج صفی، کاپیتان تیم ملی ایران که در دیدار رفت آ. ا. ک یونان مقابل مارسی فرانسه حضور ثابت در ترکیب داشت و در دقیقه 44 به‌خاطر آسیب‌دیدگی تعویض شد و پس از آن در دو دیدار سوپر لیگ یونان حضور نداشت، در جدال برگشت لیگ اروپا برابر حریف فرانسوی به طور کامل در زمین بود.

میلاد محمدی، دیگر بازیکن ایرانی آ. ا. ک آتن هم پس از دو حضور ثابت در رقابت‌های سوپر لیگ یونان، در دیدار لیگ اروپا مقابل مارسی فرانسه به‌طور کامل نیمکت نشین بود.

دیدگاه‌ها