کد خبر : 1978814 | 19 آبان 1402 ساعت 02:02 | 9.1K بازدید | 1 دیدگاه

وضعیت عجیب یاران محرمی در اروپا

دینامو زاگرب در حضور تعویضی ملی‌پوش ایرانی خود مقابل پلزن چک شکست خورد.

وضعیت عجیب یاران محرمی در اروپا

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه بازی‌های هفته چهارم مرحله گروهی لیگ کنفرانس اروپا، تیم فوتبال دینامو زاگرب کرواسی در حالی که برخلاف دیدارهای اخیرش در این رقابت‌ها صادق محرمی را در ترکیب اولیه نمی‌دید و او را جزء نفرات ذخیره داشت، از ساعت 21:15 پنج‌شنبه شب (به وقت ایران) در استادیوم دوسان آرنا مقابل پلزن چک صدرنشین قرار گرفت.

یاران محرمی که فصل 24-2023 لیگ کنفرانس اروپا را با پیروزی مقابل آستانا قزاقستان آغاز کردند و پس از آن دو شکست پیاپی در دور رفت این رقابت‌ها داشتند، در مسابقه برگشت مقابل پلزن چک هم دوباره ناموفق بودند و سومین باخت متوالی را متحمل شدند.

تیم فوتبال دینامو زاگرب در مسابقه خارج از خانه مقابل پلزن چک با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد تا حریف آن‌ها 12 امتیازی و صدرنشین گروه C شود و صعودش به مرحله یک‌هشتم نهایی این رقابت‌ها را قطعی کند، اما یاران محرمی با این باخت سه امتیازی قعرنشین شدند ولی به‌خاطر فاصله یک امتیازی با دو تیمِ بالاتر از خود، هنوز شانس رسیدن به دور یک‌شانزدهم نهایی را دارند.

بولت پرسپولیسصادق محرمی، ملی پوش ایرانی دینامو زاگرب که در سه دیدار دور رفت لیگ کنفرانس اروپا حضور ثابت در ترکیب دینامو زاگرب داشت، پس از نیمکت نشینی کامل در مسابقه اخیرشان در لیگ برتر کرواسی، در جدال با پلزن چک از دقیقه 79 وارد زمین شد.

دیدگاه‌ها