کد خبر : 1978852 | 19 آبان 1402 ساعت 14:45 | 16.4K بازدید | 10 دیدگاه

دی یونگ همچنان دور از میدان

بازهم نشد: غیبت قطعی ستاره بارسا برابر آلاوس

موندودپورتیوو امروز نوشت که تیم پزشکی بارسلونا به فرانکی دی‌یونگ برای بازی یکشنبه مقابل آلاوس مجوز نداد.

بازهم نشد: غیبت قطعی ستاره بارسا برابر آلاوس

به گزارش "ورزش سه"، فرانکی دی‌یونگ قطعا بازی یکشنبه برابر آلاوس را نیز از دست خواهد داد. این ادعایی است که امروز موندودپورتیوو مطرح کرد. 

ژاوی بسیار خوشبین بود که بتواند از ستاره هلندی خود حتی دقایقی برابر آلاوس استفاده کند اما تیم پزشکی او را از هر ریسکی در مورد دی‌یونگ منصرف کرد.

1930616

بارسلونا در هفته‌های اخیر روی دور ناکامی افتاده و نتایج تیم در روزهای غیبت دی یونگ به خوبی نشان دهنده اهمیت او است. بارسا در هفت بازی نخست فصل و با حضور دی یونگ 6 بار برنده شد و یک بار به تساوی رسید اما در 9 بازی اخیر بدون دی یونگ دو بار باخته و دو بار نیز متوقف شده است.

1948074

از سوی دیگر در بازی برابر آلاوس گاوی به دلیل محرومیت حضور ندارد و ایلکای گوندوگان نیز به دلیل بازی‌های متوالی خسته به نظر می‌رسد و ژاوی تمایل داشت تا به او استراحت بدهد. 

ایلکای علاوه بر دو بازی کامل برای تیم ملی آلمان و حضور 90 دقیقه‌ای در هر 4 بازی لیگ قهرمانان بارسا، در بازی برابر سلتا، مایورکا، سویا، گرانادا، بیلبائو، رئال مادرید و سوسیداد نیز به میدان رفته و آخرین بار در برابر بتیس بود که کار را از روی نیمکت شروع کرد و از دقیقه 64 راهی میدان شد. 

پدری هم که از بند مصدومیت رها شده، فعلا توان 90 دقیقه بازی کامل را ندارد و قرار شده روی او احتیاط کنند. دی یونگ به اردوی تیم ملی هلند نیز دعوت نخواهد شد و قرار است بعد از فیفا دی به تمرینات گروهی بارسا اضافه شود.

دیدگاه‌ها