کد خبر : 1979053 | 20 آبان 1402 ساعت 11:59 | 36.8K بازدید | 22 دیدگاه

گزینه غیرمنتظره ژاوی: ستاره لستر در بارسلونا!

باشگاه بارسلونا قصد دارد برای جذب ویلفرد ان‌دیدی، ستاره لسترسیتی، در تابستان سال آینده اقدام کند.

گزینه غیرمنتظره ژاوی: ستاره لستر در بارسلونا!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا از همین حالا شرایط بازیکنان مختلفی را که قصد دارد در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان سال آینده برای به خدمت گرفتن آنها اقدام کند مدنظر قرار داده است.

این باشگاه امیدوار است که بتواند خط میانی تیمش و همچنین دیگر نقاط ضعفی که ژاوی مدنظر دارد را به شکل قابل توجهی بهبود ببخشد و بازیکنانی که این مربی جوان به آنها علاقه دارد را به خدمت بگیرد تا بهترین شرایط ممکن را برای کسب نتیجه برای او فراهم کرده باشد. 

حالا روزنامه اسپورت خبر داده که یکی از گزینه‌های جدی اما غیرمنتظره برای پیوستن به این باشگاه در تابستان سال آینده، ان‌دیدی است. قرارداد این بازیکن با باشگاه لسترسیتی در پایان فصل به اتمام خواهد رسید و او این فرصت را در اختیار دارد که به دوران هشت ساله حضورش در این باشگاه پایان دهد.

1952390

شرایط مالی خاص باشگاه بارسلونا و همچنین قوانین فرپلی مالی اعلام شده از سوی لالیگا باعث شده که آنها علاقه خاصی به بازیکنانی پیدا کنند که می‌توان آنها را با قیمت کمتر و هزینه پایین‌تر به خدمت گرفت و این هافبک اهل نیجریه از ویژگی‌های مدنظر مدیران بارسا و همچنین کادر فنی این تیم برخوردار است. 

انتظار می‎‌رود که این بازیکن 26 ساله هم مشتاق پیوستن به بارسا و پوشیدن پیراهن این تیم باشد و به احتمال زیاد قراردادش را با باشگاه لسترسیتی تمدید نخواهد کرد. 

دیدگاه‌ها