کد خبر : 1978856 | 19 آبان 1402 ساعت 14:26 | 22.7K بازدید | 2 دیدگاه

بازگشت ستاره جنجالی: از اعتیاد تا کمک به سرمربی!

شان دایش، سرمربی اورتون، فاش کرد که دله الی در طول مدت مصدومیتش به کمک کادر فنی این تیم آمده است.

بازگشت ستاره جنجالی: از اعتیاد تا کمک به سرمربی!

به گزارش "ورزش سه"، الی از ابتدای فصل جاری تا به حال حتی یک دقیقه هم در ترکیب اورتون به میدان نرفته و همچنان مشغول طی کردن روند درمان مصدومیتش است. 

او اخیرا در بیرون و درون زمین روزهای سختی را سپری کرده و پیش از این فاش کرده بود که به دلیل مشکلات روحی و روانی و همچنین اعتیاد به مصرف قرص شرایط بسیار دشواری داشته که در حال غلبه کردن بر آنها است. 

این بازیکن در حال حاضر روند درمانش را در سالن بدنسازی اورتون طی می‌کند و هنوز به تمرینات گروهی برنگشته اما مشورت‌هایی را به کادر فنی این تیم داده که باعث شده آنها از او دعوت کنند که به تماشای تمرینات بنشیند و در صحبت و مشاوره با سرمربی تیم حضور داشته باشد. 

1906215

دایش در این باره به خبرنگاران گفت: «من فکر نمی‌کنم که او مشکلی با این موضوع داشته باشد که من به شما بگویم که او در بازه زمانی از فوتبالش شرایط سختی را تجربه کرد. مشکلات بسیاری پیش آمد و وقتی این شرایط بهتر شد، او این فرصت را پیدا کرد که روی فوتبالش تمرکز کند و در این زمینه بسیار عالی عمل کرد. 

او هنوز شرایط تمرین کردن با ما را دارد اما همیشه نظراتش را با شخص من و کادر فنی در میان می‌گذارد. الی حالا شرایط ذهنی خوبی دارد و مشتاق است که نظراتش را با ما مطرح کند. من نظرش را می‌پرسم و او هم با کمال میل به من کمک می‌کند. این اتفاق باعث شده که او بسیار خوشحال باشد و این تجربه بسیار خوبی است.»

دیدگاه‌ها