کد خبر : 1978857 | 19 آبان 1402 ساعت 14:23 | 18.6K بازدید | 8 دیدگاه

ایسکو باز هم دعوت نشد

فهرست تیم ملی اسپانیا با یک غایب بزرگ

به نظر می‌رسید ایسکو پس از درخشش در ماه‌های اخیر با پیراهن رئال بتیس به تیم ملی اسپانیا دعوت شود ولی دلافوئنته چنین عقیده‌ای نداشت.

فهرست تیم ملی اسپانیا با یک غایب بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسپانیا که در صدر گروه A دور مقدماتی یورو 2024 قرار دارد و صعودش نیز قطعی شده، باید در روزهای 25 و 28 آبان برابر قبرس و گرجستان به میدان برود. اسپانیا میهمان قبرس است و در خانه پذیرای گرجستان خواهد بود.

اسپانیا اگر این دو بازی را ببرد، قطعا صدرنشین صعود خواهد کرد. در این گروه اسکاتلند با امتیاز برابر در رده دوم قرار گرفته است.

1952041

لوئیس دلافوئنته فهرست اسپانیا برای این دو بازی را اعلام کرد. فهرستی که در آن نام سرخیو راموس و ایسکو دیده نمی‌شود. عدم دعوت از راموس قابل پیش بینی بود ولی ایسکو که ستاره رئال بتیس در فصل جاری بوده با وجود تحول حیرت انگیزش جایی در ایده‌های مربی لاروخا ندارد و دعوت نشد.

1926537

از تازه واردهای فهرست اسپانیا می‌توان به اینیگو مارتینز اشاره کرد که پس از مدتی غیبت به تیم ملی برگشته است. سانست از بیلبائو، گریمالدو از لورکوزن، الکس رمیرو (گلر سوسیداد)، رودریگو ریکلمه از اتلتیکو و آلکس گارسیا، کاپیتان خیرونا، نیز در فهرست لاروخا قرار گرفته‌اند. 

در این فهرست نسبت به فهرست قبلی، کپا (مصدومیت)، فران گارسیا، لاپورت (مصدومیت)، پدراسا، آنسو فاتی و برایان ساراگوسا حضور ندارند.

1952042
ریکلمه، پدیده اتلتیکو

فهرست لاروخا

دروازه‌بان‌ها: اونای سیمون، داوید رایا، الکس رمیرو

مدافعان: خسوس ناواس، اینیگو مارتینز، لو نورماند، پائو تورس، داوید گارسیا، گایا، گریمالدو، کارواخال

هافبک‌ها: رودریگو، زوبیمندی، گاوی، میکل مرینو، فابیان روئیز، سانست، ریکلمه، الکس گارسیا

مهاجمان: موراتا، خوسلو، نیکو ویلیامز، یامال، فران تورس، اویارسابال

دیدگاه‌ها