کد خبر : 1978911 | 19 آبان 1402 ساعت 17:16 | 15.2K بازدید | 9 دیدگاه

مهدی رحمتی این پیراهن را به هر کسی نمی‌دهد

در دیدار خانگی مقابل ذوب آهن، رحمتی با یک نمایش دلپذیر دیگر می‌تواند هواداران را پس بگیرد.

مهدی رحمتی این پیراهن را به هر کسی نمی‌دهد

به گزارش "ورزش سه" نساجی مازندران عملکرد چندان ضعیفی تا اینجای فصل نداشته، اما نتایج این تیم هواداران را راضی نکرده است. درست در جایی که تیم رحمتی باید نمایشی خوب ارائه می‌داد، قابل اطمینان عمل نکرد و امتیازات را از دست داد. البته روی دیگر سکه هم بوده و نمایش‌های خوبی مثل دیدار برابر سپاهان را شاگردان سید، پشت سر گذاشتند. سید مهدی رحمتی که تیمش دیدارهای دشواری را تا اینجای لیگ قهرمانان پشت سپری مرده با وجود فشار بالا و خستگی، از بازیکنان تیمش انتظار عملکردی بی‌نقص دارد و این به وضوح در تمرین امروز این تیم دیده می‌شد‌.

بعد از دیدار مقابل نوبهار رحمتی با جریمه و جدی‌تر شدن شرایط تمرینات و اردو، به این شکست واکنش نشان داد. جالب اینکه سید خودش را هم شامل این فشارها و تغییرات کرده است. نتایج سرمربی سرخپوشان که تحت تاثیر اتفاقات داوری یا اشتباهات عجیب فردی هم بوده به نظر قبل از همه او را به شدت ناراضی کرده است.

1952128

در تصاویر عزیمت این تیم از تهران به مازندران و تمرین امروز به نظر می‌آید رحمتی بیشتر از قبل، جدیت و انضباط را در تیم خود وارد کرده و خودش هم از این قاعده مستثنی نیست. رحمتی که در فصل گذشته در آلومینیوم یکی از بهترین خطوط دفاعی لیگ را در اختیار داشت، در این فصل از این حیث عملکرد خوبی نداشته و به نظر بخشی از این اتفاق نشئت گرفته از مصدومیت و محرومیت بازیکنان این تیم است. با وجود این، رحمتی با آنچه در اختیار دارد امروز یک تمرین شاد را پشت سر گذاشت تا آماده رقابت با حریف اصفهانی شود. در آخرین دیدار خانگی شاگردان رحمتی موفق شدند دیگر تیم قدرتمند اصفهان یعنی سپاهان را متوقف و اولین امتیاز فصل را از آنها بربایند. حالا باید دید اندیشه‌های رحمتی مقابل ربیعی یکی از بهترین مربیان حال حاضر لیگ برتر چه دست آوردی برای او خواهد داشت.

عکس: مجتبی حمیدیان

دیدگاه‌ها