کد خبر : 1978926 | 19 آبان 1402 ساعت 18:08 | 12.8K بازدید | 14 دیدگاه

بازی‌های زیادی تا پایان فصل داریم؛

ساکت الهامی: باختیم، دنیا که به آخر نرسیده!

ساکت الهامی می‌گوید زمین تیم گل‌گهر سیرجان کیفیت لازم را نداشت و چمن بلند بود.

ساکت الهامی: باختیم، دنیا که به آخر نرسیده!

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته دهم لیگ برتر مس رفسنجان در شهر سیرجان مهمان دیگر نماینده استان کرمان یعنی گل گهر سیرجان بود که با شکست دو بر صفر نارنجی پوشان همراه بود.

ساکت الهامی سرمربی مسی‌ها در پایان گفت: «از داوری تشکر می‌کنم چرا که در این بازی فوق العاده قضاوت کردند و واقعا دستشان درد نکند. به تیم گل گهر و مجموعه این تیم تبریک می‌گویم، این برد و سه امتیاز گوارای وجودشان باشد. ده دقیقه از بازی را دست دادیم و شرایط در آن به گونه‌ای رقم خورد که فکرش را نمی‌کردیم، بازی را خوب شروع کردیم و موقعیت‌هایی که قبل از گل اول آنها داشتیم خوب بود، ولی نشد پس از آن در ده دقیقه دو توپ آنها گل شد و فشار ما در نیمه دوم به سرانجام نرسید؛ دفاع لایه‌به‌لایه و شرایط بد زمین چند نوبت بازیکنان ما زمین را شوتیدند و برای انجام بازی مناسب نبود. بازیکنان گل گهر با بلندی زمین خود را وفق داده بودند ولی باز هم من به آنها تبریک می‌گویم.»

او ادامه داد: «دنیا با این شکست به پایان نرسیده. دو تیم خوب این استان مقابل یکدیگر صف آرایی کردند و بازی‌های زیادی تا پایان فصل باقی مانده است. شرایط بازی طوری بود که روش بازی ما نسبت به بازی‌های قبل از سر ناچاری تغییر کرده بود. در نیمه اول حتی با شیوه همیشگی بازی کردیم ولی دیدید که تیم حریف با دفاع لایه به لایه خود به دنبال این بود از ضد حمله استفاده کنند و رسیدند. در نیمه دوم چیزی برای از دست دادن نداشتیم، با توجه به اینکه تیم حریف روی بازی خودش متمرکز بود، از کناره‌ها کار را ادامه دادیم. در کل بازیکنان ما چه آنها که از ابتدا در ترکیب بودند و چه تعویضی‌ها خوب بودند به آنها خسته نباشید می‌گویم.»

1948043

صحبت های الهامی درباره چمن ورزشگاه باعث شد تا در قیاس با گفته‌های دیگر مربیان با تضاد روبرو شویم، او در توضیح این موضوع اظهار داشت: «فوتبال بحث توجیه ندارد و همین است. بازیکنان ما ده، پانزده بار زمین خوردند و این جای بحث ندارد، زمین کیفیت نداشت و چمن هم بلند بود. تیمی هم که خودش را به این شرایط عادت داده باشد، منطقی است مشکل نداشته باشد تا از این زمین دست پر بیرون بیایند که البته بگویم آنها دو حمله کلاسیک هم نداشتند و دو گل تیم گل گهر روی اشتباهات انفرادی تیممان بود. این هم یک نوع فوتبال است که حاصل برنامه‌ریزی کادر فنی آنها بود.»

وی در ادامه درباره تغییر و جابه‌جایی بازیکنانش گفت: «حسین مهربان و محمد اکبری هر کدام در بازی‌های قبلی هم بوده‌اند، هر کدام وضعیت تمرینی بهتری داشته باشند. متاسفانه فرشید باقری هم در حین تمرین پیش از بازی مصدوم شد و غیبت او با بی‌برنامگی ما همراه بود چرا که غیبت او را پیش‌بینی نمی‌کردیم.»

در آخر هم او از فدراسیون خواهشی داشت که در نشست خبری مطرح کرد: «واقعا این خواهش من و داوران است که بازی‌ها را در ساعت سه بعد از ظهر برگزار نشد. با داور هم صحبت می‌کردم آن هم صحنه‌ها را ندیده بود و حتی حامد هم می‌گفت نور آفتاب اذیتش کرده. برای هر دو تیم این شرایط است اما باز هم تیمی که روبه نور بازی می‌کند تحت فشار بیشتری است.»

دیدگاه‌ها