کد خبر : 1978928 | 19 آبان 1402 ساعت 18:15 | 11.3K بازدید | 18 دیدگاه

بازگشت به لیگ قهرمانان

آلگری: این مهمترین هدف فصل یوونتوس است

مکس آلگری، مربی یوونتوس، گفت که تحت هر شرایطی امسال باید بین چهار تیم اول باشند تا فصل بعد به لیگ قهرمانان برگردند.

آلگری: این مهمترین هدف فصل یوونتوس است

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس فردا در خانه خود میزبان تیم هفدهم جدول سری آ یعنی کالیاری است. یووه با دو امتیاز کمتر از اینتر در رده دوم قرار دارد و این شانس را دارد تا در صورت پیروزی، حداقل برای یک روز صدرنشین شود.

مکس آلگری امسال توانسته از یوونتوس تیمی خوب و قابل اعتماد بسازد و پس از چند فصل حالا دوباره مدعی قهرمانی هستند.

1937264

آلگری در نشست خبری این بازی گفت: «برای ما پیروزی در این بازی اهمیت زیادی دارد و می‌خواهیم به بهترین شکل به فیفا دی برسیم. نیم نگاهی به صدر جدول داریم و باید دید نتایج چطور رقم خواهد خورد. 

معتقدم باید بازی‌ها را ببریم تا جایگاه خودمان در جمع چهار تیم را تثبیت کنیم و فاصله با تیم پنجم به اندازه کافی زیاد شود. باید برابر کالیاری با تمرکز بالا بازی کنیم و روند خوب هفته‌های اخیر را ادامه دهیم. پس از این بازی باید برابر اینتر قرار بگیریم و واضح است که نباید سه امتیاز برابر کالیاری را از دست بدهیم. ما امسال مهمترین هدفمان بازگشت به لیگ قهرمانان است.»

آلگری در مورد غایبان یوونتوس گفت: «ساندرو، رابیو و دانیلو فردا نیستند. لوکاتلی کاپیتان ما خواهد بود و شزنی نیز درون دروازه قرار می گیرد. ساندرو بعد از فیفا دی برمی‌گردد ولی در مورد دانیلو وضعیت مشخص نیست. او احتمالا برابر اینتر نیز غایب خواهد بود.»

آلگری ادامه داد: «فردا گاتی بازی خواهد کرد. برای جانشینی رابیو هم مک کنی، کاویلیا، میرتی، لوکاتلی را داریم، و البته نونگه که اخیرا پیشرفت کرده است. مهاجمان تیم همگی وضعیت خوبی دارند. شاید با تعدادی تغییر وارد زمین شویم، از جمله استفاده از کامبیاسو و ایلینگ جونیور در سمت راست.»

دیدگاه‌ها