کد خبر : 1978938 | 19 آبان 1402 ساعت 18:53 | 86.3K بازدید | 54 دیدگاه

حسرت کین: مسی می‌توانست به من پاس گل بدهد!

هری کین، ستاره انگلیسی بایرن مونیخ، می‌گوید همیشه دوست داشته است بازی در کنار لیونل مسی را تجربه کند.

حسرت کین: مسی می‌توانست به من پاس گل بدهد!

به گزارش "ورزش سه"، کین در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال تصمیم گرفت به دوران حضورش در تاتنهام و لیگ برتر انگلیس خاتمه دهد و راهی بایرن شود تا تجربه جدیدی را به دست آورد.

نام این ستاره انگلیسی در سال‌های گذشته بارها در کنار نام باشگاه‌های بزرگی مانند پاری سن ژرمن، رئال مادرید، منچستریونایتد و منچسترسیتی به گوش می‌رسید، اما دشواری مذاکره با مدیر باشگاه تاتنهام باعث شده بود که او شرایط ترک این تیم را نداشته باشد. 

1951637

حالا این بازیکن صحبت جالبی را درباره علاقه‌اش به بازی در کنار لیونل مسی که هفته گذشته موفق شد برای هشتمین بار جایزه توپ طلا را از آن خود کند مطرح کرده است. 

کین درباره این موضوع به خبرنگاران گفت: «من واقعا دوست داشتم که در کنار مسی بازی کنم. او یکی از بزرگ‌ترین و بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال است و بدون شک این توانایی را داشت که چند پاس گل برای من ارسال کند.»

مسی و کین در طول دوران حضورشان در دو باشگاه تاتنهام و بارسلونا در لیگ قهرمانان با یکدیگر روبرو شده بودند. حالا این بازیکن همچنان در فوتبال اروپا توپ می‌زند، اما ستاره آرژانتینی راهی لیگ فوتبال آمریکا شده است تا پیراهن اینترمیامی را به تن کند. 

دیدگاه‌ها