کد خبر : 1978950 | 19 آبان 1402 ساعت 19:45 | 17.3K بازدید | 14 دیدگاه

چرا به وضعیت تماشاگران ما رسیدگی نمی‌کنید؟

تارتار: ناراحتم که هواداران در ورزشگاه جا نشدند

سرمربی ملوان می‌گوید ورزشگاه سن سیروس نمی‌تواند به نیازهای تماشاگران این تیم پاسخ بدهد.

تارتار: ناراحتم که هواداران در ورزشگاه جا نشدند

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار پس از بازی با استقلال خوزستان گفت: قبل از اینکه راجع به بازی صحبت کنم باید درگذشت علی نیاکانی اسطوره باشگاه ملوان را تسلیت عرض کنم. همچنین از هواداران که در ورزشگاه سنگ تمام گذاشتند تشکر دارم و شرمنده آنها شدیم که نتوانستیم با سه امتیاز خارج شویم. بازی کاملا یک طرفه بود، اما ما ناراحت این هستیم که هواداران بیرون ورزشگاه می‌مانند. واقعا این ورزشگاه برای هواداران ما کوچک است و باید یک فکر اساسی کنیم.

وی افزود: ما واقعا شرمنده هواداران شدیم و خانواده یک سری از بازیکنان بیرون ماندند. بازیکن من می‌خواهد در زمین برود می‌گوید خواهر من و پدرم بیرون هستند. هم آنها و هم هواداران بلیت دارند اما نمی‌توانند بیایند داخل. ما باید هوادار را روی سرمان بگذاریم و قدر آنها را بدانیم، هر شهری اینقدر هوادار عاشق ندارد. حالا نتیجه فوتبال یک روز برد و باخت و مساوی است، اما هیچ چیزی بدتر از این نیست که هوادار من را می‌بیند و می‌گوید من نتوانستم بیایم داخل. من از هواداران عذرخواهی می‌کنم، اما واقعا دست باشگاه نیست و باشگاه تلاش می‌کند مشکلات حل شود. امیدوارم مسئولان فکر اساسی کنند.

ویدئو: 316247

تارتار درباره اخراج از زمین گفت: من به داور خسته نباشید گفتم و فقط گفتم آقای داور اشتباهاتی را داشتی. در همین گیر و دار آقای ظهیری کمک داور گفتند چرا کارت نمی‌دهی؟ من که اصلا چیز خاصی نگفتم، فقط خسته نباشید و یک انتقاد کوچک. این که دلیل نمی‌شود داور من را اخراج کند! به هر حال داوران هم کارشان را کردند و فکر نکنم اشتباه تاثیرگذار داشتند و ما باید انقدر قوی عمل کنیم که سه امتیاز بگیریم. همه مشکلات فنی به ما مربوط است.

او ادامه داد: چند اشتباه وسط زمین کرد، وقتی یک تیم برد می‌خواهد، یک سوت اشتباه کار را خراب می‌کند. خطا در زمین می‌توانست برای ما باشد و من هم فقط یک انتقاد کوچک کردم، ما باید به هر حال کمی انتقادپذیر هم باشیم. چیدمان داوری ما باید جوری باشد که خیالمان راحت باشد. تیم خوزستانی است، کمک داور اول هم خوزستانی است. او خوب کار کرد و مشکلی نداشت و ما هم ایرادی به او نگرفتیم اما می‌رود به داور می‌گوید چرا کارت نمی‌دهی؟

تارتار با اشاره به اخراجش عنوان کرد: من اصلا چیزی به داور نگفتم. الان هم می‌گویم همه داوران ما پاک و سالم هستند، اما همین اشتباهات جزئی نمی‌گذارد کار در زمین سالم باشد. آقایان داور خودشان را جای ما بگذارند. ما به داور گفتیم خسته نباشید، اشتباه داشتید. من همین را گفتم و چیز خاصی نگفتم. به هر حال این بازی تمام شد و باید برویم برای بازی‌های بعدی.

دیدگاه‌ها