کد خبر : 1978997 | 19 آبان 1402 ساعت 23:09 | 22.6K بازدید | 52 دیدگاه

ویلیام گالاس:

آرسنال امسال هم شخصیت قهرمانی ندارد

ویلیام گالاس، اسطوره آرسنال، گفته که آن‌ها شخصیت کافی برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر را ندارند.

آرسنال امسال هم شخصیت قهرمانی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، پس از ناکامی فصل گذشته، ویلیام گالاس، کاپیتان سابق آرسنال، عملکرد و روحیه توپچی‌ها را زیر سوال برد.

در بخش عمده‌ای از فصل 23-2022، آرسنالی‌ها صدرنشین لیگ برتر انگلیس بودند. با این حال، یک بی‌نظمی در اواخر فصل باعث شد آن‌ها عنوان قهرمانی را در رقابت با منچسترسیتی از دست بدهند.

گالاس در سال‌های 2005 و 2006 برای چلسی بازی کرد و او عضوی از تیم آرسنال بود که برای قهرمانی لیگ در اواخر دهه 2000 تلاش می‌کرد.

او معتقد است که شاگردان میکل آرتتا به دلیل نبود بازیکنانی با روحیه قوی در رختکن نمی‌توانند در این فصل هم برای قهرمانی رقابت کنند.

1952306

گالاس در مصاحبه با لرد پینگ گفت: "آرسنال می‌تواند در بازی‌های مهم پیروز شود، مانند بازی مقابل سیتی، اما به جای آن انتظار داریم که آن‌ها امتیاز را از دست بدهند و نمی‌دانیم چرا. بازی نیوکسل همان چیزی بود که بود. همه ما می‌دانیم که بازی مقابل نیوکسل چقدر سخت است، اما آرسنال باید با 3 امتیاز از زمین خارج می‌شد. این تفاوت بین یک تیم با شخصیت بزرگ و یک تیم بدون آن است. سیتی شخصیت زیادی دارد و ما این را در بردهای آن‌ها مقابل منچستریونایتد و شفیلدیونایتد دیدیم. می‌دانیم لیگ برتر چقدر سخت است و شما باید بازیکنانی داشته باشید که به تیم امنیت بدهند. شما باید مهاجمان و مدافعان درستی داشته باشید. آرسنال تیم خوبی دارد، اما آن‌ها به بازیکنی نیاز دارند که آن‌ها را از شرایط سخت بیرون بکشد. آن‌ها در حال حاضر آن بازیکن را ندارند."

آرسنال این فصل به غیر از سیتی، تاتنهام و نیوکسل را هم در کورس قهرمانی نزدیک می‌بیند و شاگردان آرتتا کار بسیار سخت‌تری نسبت به سال گذشته خواهند داشت.

دیدگاه‌ها