کد خبر : 1979022 | 20 آبان 1402 ساعت 09:48 | 27.6K بازدید | 19 دیدگاه

ترس کلوپ: از دست دادن بهترین مدافع راست دنیا!

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، معتقد است که استفاده از ترنت الکساندر آرنولد در پستی به غیر از دفاع راست اشتباه است.

ترس کلوپ: از دست دادن بهترین مدافع راست دنیا!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول روز یکشنبه در چارچوب رقابت‌های هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس باید در ورزشگاه آنفیلد روبروی برنتفورد به میدان برود. 

کلوپ روز گذشته در نشست خبری پیش از این بازی حاضر شد و سوالات جالبی مطرح شد که او هم مطابق معمول پاسخ‌های جذابی به آنها داد که یکی از این سوالات درباره الکساندر آرنولد و احتمال تغییر پستش در ترکیب لیورپول بود.

گرت ساوت گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، دو سال قبل در بازی این تیم برابر آندورا از این بازیکن به عنوان هافبک استفاده کرد و بحث استفاده از او در این پست از همان زمان مطرح شده بود، هرچند سرمربی لیورپول در آن زمان تاکید داشت که نیازی به چنین کاری نیست. 

1939175

روز گذشته از این مربی آلمانی پرسیده شد که آیا با توجه به تعدد بازیکنان غایب در خط میانی مانند تیاگو و رایان گراونبرخ، آیا این احتمال وجود دارد که این ستاره انگلیسی در پست غیرتخصصی‌اش به میدان برود یا خیر.

کلوپ در پاسخ به این سوال گفت: «این احتمال وجود دارد. این موضوع بستگی به شرایط، تیم حریف و مسائل دیگر دارد. ما می‌دانیم که او می‌تواند در آن پست هم به میدان برود اما اگر او را در این پست قرار دهیم، یکی از بهترین مدافعان راست تاریخ را از دست خواهیم داد و نباید این موضوع را به صورت کامل فراموش کنیم.»

دیدگاه‌ها