کد خبر : 1979037 | 20 آبان 1402 ساعت 11:07 | 10.2K بازدید | 4 دیدگاه

اختلافات زوج سابق ورزشی به رسانه‌ها کشید!

حواشی جدایی زوج سابق قهرمان حالا به رسانه‌ها کشیده شده و محسن محمدسیفی از برخی مسائل گلایه کرده است.

اختلافات زوج سابق ورزشی به رسانه‌ها کشید!

به گزارش "ورزش سه"، محسن محمدسیفی که در سه دوره اخیر بازی‌های آسیایی به مدال طلا در رشته ووشو رسیده بود و می‌توانست با یک طلای دیگر به رکورد احسان حدادی که 4 طلای این رویداد را دارد، برسد؛ در فینال به شکل غیرمنتظره‌ای شکست خورد و به نقره دست یافت.

این قهرمان باسابقه ووشو که خود را برای شرکت در مسابقات جهانی در آمریکا آماده می‌کند، در سال‌های قبلی با یکی از ورزشکاران بانوی ایران که در بازی‌های آسیایی نیز حاضر بود، ازدواج کرده بود.

بعد از جدایی محمدسیفی از همسر سابقش، گویا برخی حواشی و اختلافات به رسانه‌ها هم کشیده شده و قهرمان ووشوی ایران در مصاحبه اخیر خود با تسنیم مسائلی را بیان کرده است: "یک‌سری اتفاقات در زندگی‌ام افتاد و بخشی از آن بحث جدایی از همسر سابقم بود. آن خانواده ول‌کن داستان نیستند و اذیت می‌کنند و به روش‌های مختلف فشار می‌آورند و مطمئنم حتی راضی نبودند در بازی‌های آسیایی مدال بگیرم. چند روز پیش در فضای مجازی اعلام کردم که خودم درخواست جدایی دادم و نزدیک 4 میلیارد نیز پول پرداخت کردم. دیگر یک آدم باید چه کار کند تا دست از سرش بردارید؟"

قهرمان ووشوی ایران می‌گوید با شرایط سختی خودش را به بازی‌های آسیایی رسانده است: "نزدیک 34 سالم است و از 17-18 سالگی که خود را پیدا کردم و ملی‌پوش شدم، هیچوقت مثل سال گذشته و به خصوص قبل از بازی‌های آسیایی از نظر روحی اذیت نشده بودم. اردوهای تیم ملی اگر نبود، اتفاقات خوبی در زندگی‌ام نمی‌افتاد و از طرفی آدمی در زندگی‌ام بود که با صحبت کردن با او یک مقدار آرامش پیدا کنم. یکی از رفقای من خیلی همراهم بود و در زمانی که دلم می‌گرفت با او صحبت می‌کردم و خیلی همراه بود. نمی‌دانم چرا حال و روزم خوش نیست."

دیدگاه‌ها