کد خبر : 1979052 | 20 آبان 1402 ساعت 11:50 | 18.8K بازدید | 1 دیدگاه

فداکاری باورنکردنی: مربی‌گری در کنار سرطان!

ماریو کواچویچ، سرمربی تیم واراژدین، با وجود ابتلا به سرطان قصد دارد به حضورش روی نیمکت این تیم ادامه دهد.

فداکاری باورنکردنی: مربی‌گری در کنار سرطان!

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان واراژدین پس از متوقف کردن دینامو و کسب یک امتیاز از این تیم آماده بازی بزرگ بعدی بودند، اما خبر بدی مانند پتک بر سر این باشگاه فرود آمد. 

پزشکان متخصص با بررسی آزمایش‌های انجام شده اعلام کردند که ماریو کواچویچ که هدایت این تیم را برعهده دارد، به بیماری سرطان ریه دچار شده است و این خبر بسیار بدی برای تمام اعضای این تیم بود.

باشگاه واراژدین با انتشار بیانیه‌ای به صورت رسمی این موضوع را تایید کرد و نکته جالبی که در این بیانیه به چشم می‌خورد این بود که او تصمیمی برای کناره‌‎گیری از هدایت این تیم ندارد و همچنان به حضورش روی نیمکت آنها ادامه خواهد داد.

1952388

در بخشی از این بیانیه آمده است: «ماریو کواچویچ به بیماری سرطان ریه مبتلا شده و درمان‌های پزشکی پس از انجام آزمایشات بیشتر شروع خواهد شد. این بیماری مانع از حضور او در تمرینات روزانه تیم نخواهد شد و او همچنان هدایت این تیم را در ادامه فصل برعهده خواهد داشت. 

اگر در طول انجام درمان نیازی به بستری شدن در بیمارستان باشد، این باشگاه راه حلی مناسب برای غیبت او در تمرینات پیدا خواهد کرد. تمامی مدیران، اعضای کادر فنی و بازیکنان این تیم با تمام وجود در کنار او هستند و ما نهایت حمایت‌مان را از مربی تیم‌مان به عمل خواهیم آورد تا هرچه زودتر روند درمان را طی کند.»

دیدگاه‌ها