کد خبر : 1979066 | 20 آبان 1402 ساعت 12:47 | 10.9K بازدید | 13 دیدگاه

بحران عجیب در یوونتوس: هیچ کاپیتانی نداریم!

یوونتوس امروز در حالی به مصاف کالیاری خواهد رفت که هیچ یک از سه کاپیتان اولش در این بازی حضور نخواهند داشت.

بحران عجیب در یوونتوس: هیچ کاپیتانی نداریم!

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس امشب در چارچوب رقابت‌های هفته دوازدهم سری آ ایتالیا باید در ورزشگاه خانگی‌اش روبروی کالیاری به میدان برود. 

دانیلو این فصل کاپیتان اول یوونتوس است اما به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش در این بازی نیست و این در حالی است که الکس ساندرو به عنوان کاپیتان دوم این تیم هم شرایط مشابهی دارد و نمی‌تواند در این بازی به میدان برود.

از سوی دیگر، آدرین رابیو که به عنوان کاپیتان سوم یووه انتخاب شده است به دلیل دریافت پنج کارت زرد در یازده بازی قبلی این تیم، در این دیدار از حضور در میدان محروم است و به این ترتیب هیچ‌کدام سه کاپیتان اصلی آنها قادر به حضور در این بازی نخواهند بود. 

1951760

حالا مکس آلگری تصمیم گرفته که بازوبند کاپیتانی تیمش در بازی امروز را در اختیار مانوئل لوکاتلی قرار دهد و او در بازی برابر کالیاری به عنوان کاپیتان یوونتوس وارد زمین خواهد شد.

این نوعی پاداش برای این ستاره ایتالیایی است که هفته گذشته قراردادی جدید و طولانی مدت با این باشگاه به امضا رساند و حالا این فرصت را دارد که به عنوان کاپیتان این تیم در این بازی وظیفه رهبری تیمش را در داخل زمین برعهده داشته باشد. 

دیدگاه‌ها