کد خبر : 1979159 | 20 آبان 1402 ساعت 18:03 | 15.1K بازدید | 3 دیدگاه

مصدومیتی که بلای جان مدافع استقلال شد

تلاش مرادمند برای تعویض نشدن فایده نداشت!

محمدحسین مرادمند بعد از مصدومیتی که برایش پیش آمد، بعد از کشمکش‌های فراوان اجبارا زمین بازی را ترک کرد.

تلاش مرادمند برای تعویض نشدن فایده نداشت!

به گزارش "ورزش سه"، در دقیقه 37 دیدار استقلال و تراکتور تکل بازیکن قرمزپوش روی پای محمدحسین مرادمند باعث مصدومیت او شد؛ با درخواست وحید کاظمی داور وسط برانکارد وارد زمین شد تا مرادمند را خارج کند.

در شرایطی که مشخصا مرادمند نمی‌توانست به بازی ادامه بدهد و پزشکان استقلال هم خواهان تعویض او شدند، جواد نکونام امید حامدی فر را به کنار زمین فراخواند برگه تعویض نیز سریعا نوشته و تحویل نماینده فدراسیون شد، اما این تعویض انجام نشد!

در لحظاتی مرادمند کنار نیمکت روی زمین دراز کشیده و لب خط داور چهارم از وحید کاظمی خواست برای ورود حامدی فر به زمین بازی را متوقف کند، ناگهان مرادمند از جای خود بلند شد و همه را غافلگیر کرد. این مدافع باتجربه استقلال خواست که به بازی ادامه بدهد و با توقف سریع تعویض توسط علی سامره مرادمند دوباره به زمین برگشت!

1911388

مرادمند تصور می‌کرد که با گذشت ثانیه‌هایی درد پایش کمتر شود و بتواند به بازی ادامه بدهد اما دو دقیقه بعد او با احساس درد شدید خودش درخواست تعویض داد!

در نهایت دقیقه 40 بازی تعویض اجباری استقلال انجام شد و امید حامدی فر جای مرامند را در زمین گرفت و کارش را دنبال کرد تا جواد نکونام مجبور به ایجاد تغییراتی در سیستم بازی تیمش هم بشود.

دیدگاه‌ها