کد خبر : 1979160 | 20 آبان 1402 ساعت 18:10 | 11.8K بازدید | 6 دیدگاه

باید بیشتر از همیشه بجنگیم

خدایی: چیز غیرممکنی وجود ندارد

کاپیتان مس با اشاره به تغییرات مثبت شکل گرفته، مدعی شد این تیم در ادامه مسیر موفقی پیش رو خواهد داشت.

خدایی: چیز غیرممکنی وجود ندارد

به گزارش “ورزش سه”، مس کرمان بعد از تغییرات روی نیمکت خود اکنون شرایط خوبی را دنبال می‌کند و در ۴ بازی اخیر سه برد کسب کرده است.

میلاد خدایی کاپیتان نارنجی‌پوشان با اشاره به شرایط تیمش گفت: خوشبختانه  روزهای خوبی را پشت سر می‌گذاریم. برد ارزشمندی را کسب کردیم و باید این شرایط را تداوم ببخشیم. امتیازات زیادی را از دست دادیم و اکنون شرایط در جدول علیه ماست. با این حال روز به روز به تلاش خودمان اضافه خواهیم کرد تا بتوانیم ضمن رسیدن به بالای جدول رضایت هواداران را هم جلب کنیم.

مدافع باتجربه مس کرمان با اشاره به روند امتیازگیری تیم گفت:  از چهار بازی اخیر به سه برد رسیدیم و این اتفاق مثبتی برای ماست. مهم‌ترین موضوع این است که از نظر روحی و روانی شرایط مطلوبی را دنبال می‌کنیم. با حضور کادر جدید شرایط خوب شده است و امیدوارم اتفاقات خوبی طبق انتظار هواداران شکل دهیم.

خدایی در پایان گفت: تمام مجموعه مس در تلاش هستند تا بتوانیم به نتیجه مناسبی در راستای اهداف باشگاه دست پیدا کنیم. با حضور کادرفنی و همچنین تلاش بازیکنان و حمایت هواداران به آینده کاملا امیدوار هستیم. شرایط سخت است اما هیچ غیرممکنی وجود ندارد و باید با تمام توان بجنگیم و از اعتبار پیراهنی که بر تن داریم دفاع کنیم.

دیدگاه‌ها