کد خبر : 1979244 | 20 آبان 1402 ساعت 21:45 | 11.9K بازدید | 6 دیدگاه

رنس 0-3 پی‌اس‌جی

صدرنشینی با هت‌تریک دوناروما و امباپه!

پاری سن ژرمن به لطف هت‌تریک کیلیان امباپه با نتیجه 3-0 رنس را شکست داد.

صدرنشینی با هت‌تریک دوناروما و امباپه!

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن در بازی هفته دوازدهم لیگ فرانسه به مصاف رنس رفت و با درخشش کیلیان امباپه با نتیجه 3-0 برنده شد.

1952762

تیم میهمان خیلی زود گلزنی را آغاز کرد و کیلیان امباپه دقیقه 3 دروازه حریف را باز کرد. گل او بسیار تماشایی به ثمر رسید. مهاجم فرانسوی ارسال بلند عثمان دمبه را با شوت سرضرب به گوشه راست دروازه حریف فرستاد.

پس از گل، دو تیم بازی تماشایی از خود به نمایش گذاشتند. هر دو تیم موقعیت‌های جالب توجهی داشتند که البته گلی به همراه نداشت و نتیجه در نیمه اول بدون تغییر باقی ماند.

پاری سن ژرمن در ابتدای نیمه دوم با درخشش جانلوئیجی دوناروما دروازه‌اش را بسته نگه داشت. او ضربه سر خطرناک امانوئل آگبادو را در دقیقه 56 مهار کرد.

1952760

سه دقیقه پس از سیو دوناروما، امباپه دومین گل خود را در این بازی به ثمر رساند. او این بار با فرار به داخل محوطه جریمه پاس عرضی کارلوس سولر را به گل تبدیل کرد.

دوناروما دقیقه 71 یک مرتبه دیگر با واکنشی دیدنی رنس را در گلزنی ناکام گذاشت. این بار او شوت مارشال مونتسی را به خوبی مهار کرد و دروازه‌اش را نجات داد. او پنج دقیقه بعد هم روی اشتباه مارکینیوش به توپ رسید اما دوناروما اجازه نداد گلزنی کند و موقعیت خطرناک او را مهار کرد.

درخشش دوناروما به پی‌اس‌جی اطمینان به نفس بیشتری داد تا همچنان به حملات ادامه دهد. همین حملات منجر به به گل سوم و هت‌تریک امباپه شد.

1952759

امباپه که متوجه نفوذ بردلی بارکولا به محوطه جریمه شده بود کمی از دروازه فاصله گرفت و پاس عرضی این بازیکن فرانسوی را با ضربه پای راست به گل تبدیل کرد.

شاگردان لوئیز انریکه با این برد 27 امتیازی شد و با یک امتیاز بیشتر از نیس به صدر جدول رده بندی رسید. رنس 20 امتیازی هم در جایگاه چهارم ایستاده است.

دیدگاه‌ها