کد خبر : 1979260 | 20 آبان 1402 ساعت 22:42 | 5.2K بازدید | 6 دیدگاه

یوونتوس 2-۱ کالیاری: صدر در دست تورینی‌ها!

تیم یوونتوس موفق شد در یک بازی خانگی در سری آ، کالیاری را 2-۱ مغلوب کند.

یوونتوس 2-۱ کالیاری: صدر در دست تورینی‌ها!

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس موفق شد با ارائه یک بازی کاملا برتر و مسلط در هفته دوازدهم رقابت‌های سری آ، تیم کالیاری را 2-۱ شکست دهد و به پنجمین پیروزی پیاپی خود برسد.

تیم یوونتوس در نیم ساعت اول این مسابقه کمی تحت فشار بود، و کالیاری در دو موقعیت می‌توانست توسط نیکلاس والا  روی نفوذ‌های از کناره با گابریل زاپا به گل برسد که هر دوی این موقعیت‌ها با بی دقتی زاپا از بین رفت.

ویدئو: 316427

یووه در ادامه جلوی حملات حریف ایستاد اما موفق نشد خطری جدی روی دروازه ایجاد کند و دو تیم با نتیجه 0-0 به رختکن رفتند.

نیمه دوم برای یووه کاملا تغییر کرد و این تیم می‌توانست در دقیقه 55 به گل برسد که دروازه‌بان کالیاری با یک دبل سیو فوقل العاده مانع شد. او در ابتدا شوت مرتی را از زاویه بسته دفع کرد که حوالی نقطه پنالتی به فدریکو کیه زا رسید و او هم می‌رفت که با یک ضربه دروازه را باز کند که  باز هم سیمون شوفت مانع شد.

یووه نهایتا در دقیقه 60 به گل رسید. کاستیچ یک ارسال دقیق و خطرناک به روی دروازه ارسال کرد و مدافع پیش تاخته یووه، گلیسون برمر توانست با یک ضربه سر زیبا این پاس را به گل تبدیل کند.

1952816
1952813

گل دوم یووه هم در دقیقه 70 توسط یک مدافع دیگر به ثمر رسید. کاستیچ باز هم با ارسال کرنر اول روی این گل نقش داشت. این ارسال به محوطه شش قدم رسید و با تعلل مدافعان کالیاری برای دفع درست توپ، دنیله روگانی با یک کنترل سینه ضربه را به زیر طاق حریف فرستاد. تا بازی 2-0 شود.

1952817
1952818

در دقیقه 75 کالیاری روی اشتباه فدریکو گاتی، یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. گاتی در ابتدا با یک خطای بد موقع یک ضربه آزاد را به حریف هدیه کرد. روی ارسال هم موفق نشد درست با آلبرتو دوسانا یارگیری کند تا این بازیکن با یک ضربه سر دقیق دور از دستان ویچک شزنی دروازه را بازی کند.

1952815
1952814

کالیاری که جان تازه‌ای گرفته بود در دقیقه 83 می‌توانست بازی را به تساوی بکشاند. باز هم یووه روی ارسال از کناره‌ها ضعف نشان داد، و دوسانا روی ارسال زاپا موفق شد در محوطه جریمه ضربه سر خود را بزند اما این بار این ضربه به شکل خطرناکی از بالای دروازه شزنی به بیرون رفت.

در نهایت یووه موفق شد بازی را 2-1 پیروز شود و موقتا به صدر جدول برود و منتظر بازی اینتر برای تعیین صدرنشین قبل از مسابقات فیفادی بماند.

دیدگاه‌ها