کد خبر : 1979266 | 21 آبان 1402 ساعت 05:40 | 4.4K بازدید | 6 دیدگاه

دوئل نیازمند-بیرو یک روز قبل از اردوی تیم ملی

علیرضا بیرانوند و پیام نیازمند دروازه‌بان‌های اول و دوم تیم ملی به عنوان دو بازیکن تاثیرگذار این دو تیم می‌تواند در الکلاسیکو عصر یکشنبه مردان مهمی برای تیم‌شان باشند.

دوئل نیازمند-بیرو یک روز قبل از اردوی تیم ملی

به گزارش ورزش سه، پیام نیازمند و علیرضا بیرانوند دروازه‌بان‌های ملی‌پوش سپاهان و بیرانوند چهره‌های مهمی در تیم خود به حساب می‌آیند که می‌توانند در سرنوشت بازی رودرروی این دو تیم نقش تعیین کننده‌ای داشته باشند و نتیجه را تغییر دهند.
بولت پرسپولیسجالب اینکه هر دو دروازه‌بان در حالی عصر یکشنبه دوئلی غیرمستقیم و از راه دور با هم خواهند داشت که فردای همان روز در اردوی تیم ملی کنار هم و با هم تمرین خواهند کرد.
نیازمند و بیرانوند جزو بهترین دروازه‌بان‌های فوتبال ایران به حساب می‌آیند و ممکن است با یک نجات دروازه سهم عمده‌ای در تعیین نتیجه این مسابقه بزرگ داشته باشند.

1918183

این دو گلر ملی‌پوش و برجسته در حالی مقابل هم قرار خواهند گرفت که شرایط بیرو به لحاظ گل خورده و کلین شیت در لیگ برتر بهتر است. بیرو در 5 بازی مقابل ملوان، تراکتور، گل گهر، آلومینیوم اراک،فولاد، موفق به ثبت کلین شیت شد و در سه بازی مقابل پیکان، صنعت نفت آبادان و ذوب آهن چهار گل دریافت کرده است.

بولت پرسپولیسدر نقطه مقابل نیازمند طی 7 بازی لیگ برتر تنها مقابل ذوب آهن و استقلال کلین شیت کرده و از تراکتور، پیکان، صنعت نفت، نساجی و ملوان 7 گل خورده است. نیازمند در آخرین بازی لیگ برتری سه گل از ملوان خورد و به صورت میانگین یک گل در هر بازی دریافت کرده اما وضعیت بیرو با دریافت 4 گل در 8 بازی یعنی هر دو بازی یک گل خورده بهتر است.

در لیگ قهرمانان آسیا نیازمند با کلین شیت مقابل آلمالیق به این میدان پا خواهد گذاشت اما بیرو با وجود درخشش مقابل استقلال تاجیکستان گل خورده دارد. بیرو در چهار بازی این تورنمنت سه گل خورده اما نیازمند سه گل در دو بازی دور رفت دریافت کرده بود.
با این آمار  و در نظر گرفتن اینکه دو بازی ملی مقابل هنگ کنگ و ازبکستان را پیش رو خواهیم داشت و البته تا جام ملت‌ها حدود دو ماه فاصله باقی مانده  این تقابل یکی از جذاب‌ترین دوئل‌های پرپسپولیس و سپاهان خواهد بود و هر دروازه‌بانی بتواند کلین شیت کند احتمال برد در یک بازی نزدیک برای تیمش زیاد خواهد شد.

دیدگاه‌ها