کد خبر : 1979292 | 21 آبان 1402 ساعت 00:02 | 5.4K بازدید | 4 دیدگاه

خط و نشان کاپیتان لاتزیو برای تیم سردار قبل از دربی

چیرو ایموبیله، کاپیتان لاتزیو، می‌گوید دربی دلاکاپیتاله، هیجان انگیزترین مسابقه‌ای است که او تجربه کرده است.

خط و نشان کاپیتان لاتزیو برای تیم سردار قبل از دربی

به گزارش "ورزش سه "، بازی بین رم و لاتزیو به طور سنتی یکی از بزرگترین بازی‌های فصل سری آ است، اما امسال، رم و لاتزیو هر دو برای بهبود جایگاه خود در جدول خواهند جنگید. ایموبیله یک بازیکن کهنه کار و کاپیتان بیانکوسلستی است، او در مورد چهاردهمین دربی خودش صحبت کرد: "دربی همیشه یک مسابقه هیجان انگیز است، بیش از هر مسابقه دیگری که در دوران حرفه‌ای ام تجربه کرده‌ام. این چیزی است که فراتر از فوتبال است، تعداد تماشاگران، هواداران، صداها و رنگ‌ها. کل شهر متوقف شده است، مردم هفته‌ها زودتر از موعد در مورد این بازی صحبت می‌کنند."

1952869

ایموبیله در طول آن دربی‌های زیاد، چهار پیروزی بدست آورده و شش گل به ثمر رسانده است، او در مورد بهترین دربی صحبت کرد: "بدیهی است که تمام گل های زده شده در دربی فوق العاده و همه کسانی که به ما کمک کردند تا پیروزی‌های فراموش نشدنی را به خانه بیاوریم فوق العاده هستند، اما دو بازی نیمه نهایی کوپا ایتالیا 2017 بهترین بود چون چند ماه فاتح  سوپرکاپ ایتالیا شدیم."

ایموبیله اخیرا حتی از سوی طرفداران لاتزیو مورد انتقاد قرار گرفته است، اما وقتی او در اواسط هفته مقابل فاینورد گل برتری این تیم را در لیگ قهرمانان اروپا را به ثمر رساند، دوباره محبوب هواداران شده است. او دویستمین گل خود را برای باشگاه به ثبت رساند: "برد به ما اعتماد به نفس داد. امیدوارم به ما اشتیاق و انرژی بدهد که بتوانیم در دربی بهترین باشیم. ما در این فصل امتیازات زیادی در سری آ از دست دادیم و می‌خواهیم آن را جبران کنیم."

دیدگاه‌ها