کد خبر : 1979317 | 21 آبان 1402 ساعت 01:35 | 56.2K بازدید | 42 دیدگاه

بی‌سابقه برای طارمی در فصل جدید

ستاره ایرانی پورتو در دقیقه 55 دیدار مقابل ویتوریا گیمارش به‌عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد.

بی‌سابقه برای طارمی در فصل جدید

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پورتو از ساعت 24 شنبه شب (به وقت ایران) در یکی از دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر پرتغال در ورزشگاه دی آفونسو هنریکوئز مقابل تیم رده ششمی ویتوریا گیمارش قرار گرفت که نکته عجیب این بازی غیبت مهدی طارمی در ترکیب اولیه بود.

مهدی طارمی از ابتدای فصل 24-2023 لیگ برتر پرتغال در هیچ مسابقه‌ای دور از ترکیب اولیه پورتو نبود و در 10 بازی تیمش جایگاه ثابتی داشت که در دیدار مقابل ویتوریا گیمارش این روند پایان پیدا کرد و ستاره ایرانی با نظر سرجیو کونسیسائو روی نیمکت نشست و با کاپشن نظاره‌گر بازی بود.

ستاره ایرانی پورتو که در فصل جاری لیگ برتر پرتغال آمار گلزنی چندان خوبی نداشته و دو گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده و آمار متفاوتی در شروع فصل نسبت به سالیان گذشته داشته، در شرایطی مقابل ویتوریا گیمارش در ترکیب اولیه قرار نگرفت که آخرین بار هشت ماه قبل چنین وضعیتی را تجربه کرده بود.

بولت پرسپولیسمهدی طارمی جدا از بازی‌های جام حذفی، در 10 هفته پایانی فصل گذشته و 10 هفته ابتدایی فصل جدید لیگ برتر پرتغال هیچ‌وقت دور از ترکیب پورتو نبوده و آخرین بار که بازی را از روی نیمکت آغاز کرده به هفته‌های بیست و سوم و بیست و چهارم فصل گذشته مقابل چاوز و استوریل برمی‌گردد که یک پاس گل داد و یک گل زد.

ستاره ایرانی پورتو که سه‌شنبه شب هفته قبل هم در لیگ قهرمانان اروپا مقابل رویال آنتورپ در ترکیب پورتو بود، در دیدار لیگ برتر پرتغال برابر ویتوریا گیمارش در دقیقه 55 وارد زمین شد و با انگیزه در خط حمله قرار گرفت تا گلزنی کند.

دیدگاه‌ها