کد خبر : 1979322 | 21 آبان 1402 ساعت 02:00 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

قدرت‌نمایی قاتل نساجی در جدال حساس

شاگردان سامول بابایان توانستند در بازی حساس لیگ ازبکستان از سد بنیادکار عبور کنند.

قدرت‌نمایی قاتل نساجی در جدال حساس

به گزارش "ورزش سه"، در مهم‌ترین مسابقه هفته بیست و چهارم سوپر لیگ ازبکستان، تیم فوتبال نوبهار نمنگان که هم‌گروه نساجی ایران در لیگ قهرمانان آسیا است، در ورزشگاه مرکزی نمنگان به مصاف تیم رده هشتمی بنیادکار رفت.

حریف آسیایی نساجی ایران که پس از سه پیروزی پیاپی در سوپر لیگ ازبکستان در دیدار اخیرش در این رقابت‌ها مقابل نسف قارشی شکست خورده بود، در دیدار برابر بنیادکار به روند خوب گذشته‌اش بازگشت و یک پیروزی پُر گل به‌دست آورد.

بولت استقلالنوبهار نمنگان که هفته گذشته در دیدار مقابل نساجی ایران به برتری سه بر یک در ورزشگاه آزادی رسید و در آستانه صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان قرار گرفت، در دیدار خانگی برابر بنیادکار به پیروزی سه بر صفر دست یافت تا 46 امتیازی شود و در فاصله دو هفته مانده به پایان فصل، در جایگاه دوم جدول سوپر لیگ ازبکستان قرار بگیرد و اختلاف چهار امتیازی نسبت به پاختاکور صدرنشین پیدا کند.

گفتنی است، تیم فوتبال نوبهار نمنگان در گروه D لیگ قهرمانان آسیا همانند الهلال عربستان موفق شده 10 امتیاز کسب کند و در آستانه صعود قرار بگیرد و با دو پیروزی پیاپی مقابل نساجی ایران، منجر به حذف شاگردان سید مهدی رحمتی شود.

دیدگاه‌ها