کد خبر : 1979323 | 21 آبان 1402 ساعت 02:24 | 13.6K بازدید | 4 دیدگاه

درگیری در برزیل: زمین فوتبال، رینگ بوکس شد!

در پایان بازی دو تیم کوریتیبا و کروزیرو، تماشاگران دو تیم به زمین هجوم بردند و اتفاقات عجیبی رخ داد.

درگیری در برزیل: زمین فوتبال، رینگ بوکس شد!

به گزارش "ورزش سه"، سری A برزیل در ایستگاه‌های پایانی فصل قرار دارد. در جدول این لیگ ۵ تیم بوتافوگو، گرمیو، پالمیراس، فلامنگو و براگانتینو همچنان شانس زیادی برای قهرمانی دارند و هفته‌های پایانی با هیجان و جذابیت زیادی دنبال می‌شود.

اما این هیجان فقط مربوط به بالای جدول نیست، در پایین جدول نیست پنج تیم برای فرار از سقوط و ماندن در لیگ رقابت می‌کنند که باعث شده است تقریبا همه بازی‌های هفته‌های پایانی لیگ برزیل با حساسیت بسیاری برگزار شود.

در یکی از بازی‌های این هفته کوریتیبا و کروزیرو به مصاف همدیگر رفتند. هر دو تیم برای فرار از سقوط می‌جنگند. کوریتیبا تا پیش از این بازی با ۲۶ امتیاز از ۳۳ بازی و کروزیرو با ۳۷ امتیاز از ۳۱ بازی در رده‌های نوزدهم و هفدهم قرار داشتند.

این بازی با حساسیت زیادی آغاز شد و از همان ابتدا تنش بین بازیکنان و هواداران دو تیم در داخل و خارج از زمین دیده می‌شد. مسابقه تا دقیقه ۹۱ با نتیجه صفر-صفر دنبال می‌شد تا اینکه رابسون هافبک کوریتیبا، گل برتری تیمش را به ثمر رساند.

پس از چند دقیقه داور سوت پایان بازی را زد و میزبان با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید. اما این تازه شروع ماجرا بود.

پس از پایان بازی هواداران هر دو تیم به زمین بازی هجوم آوردند و شروع به مبارزه با یک‌دیگر کردند. بازیکنان و کادر فنی هر دو تیم و داوران بلافاصله به رختکن پناه بردند و تماشاگران زمین فوتبال را به رینگ بوکس تبدیل کردند.

بیشتر از صد تماشاگر از هر دو تیم دقایقی با هم جنگیدند تا اینکه نیروهای امنیتی آن‌ها را از زمین خارج کردند. تصاویر این درگیری در شبکه‌های اجتماعی وایرال شده و توجه هواداران و رسانه‌ها را جلب کرده است.

1952957
1952955
1952956

دیدگاه‌ها