کد خبر : 1979342 | 21 آبان 1402 ساعت 10:23 | 8.7K بازدید | 10 دیدگاه

سوءظن در میلان: دلیل این اتفاقات فقط بدشانسی نیست!

استفانو پیولی، سرمربی میلان، معتقد است که مصدومیت‌های متعدد بازیکنان میلان نمی‌تواند صرفا به دلیل بدشانسی باشد.

سوءظن در میلان: دلیل این اتفاقات فقط بدشانسی نیست!

به گزارش "ورزش سه"، میلان روز گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته دوازدهم سری آ ایتالیا در ورزشگاه خانگی لچه روبه‌روی این تیم قرار گرفت و به تساوی 2-2 رضایت داد. 

این نتیجه در حالی به‌دست آمد که این تیم در ابتدا موفق شده بود با دو گل اولیویه ژیرو و تیجانی ریندرز از حریف پیش بیفتد اما نتوانست از این دو گل دفاع کند و در نهایت دو گل متوالی در دقایق 66 و 70 دریافت کرد تا تنها یک امتیاز از این بازی کسب کند. 

بدترین اتفاق ممکن برای روسونری این بود که رافائل لیائو در دقیقه دهم این بازی و در حالی که به شدت مصدوم شده بود، لنگان لنگان از زمین بازی بیرون رفت و داویده کالابریا هم با شرایطی مشابه در بین دو نیمه تعویض شد تا شرایط برای این تیم بیش از پیش دشوار شود.

1952603

این شانزدهمین مصدومیت ماهیچه‌ای بازیکنان میلان در این فصل بود که تنها دوازده هفته از آن گذشته است و پیولی در گفت‌وگو با خبرنگاران تایید کرد که چنین اتفاقی فقط از روی بدشانسی رخ نمی‌دهد. 

سرمربی میلان در نشست خبری پس از این بازی گفت: «درست است که ما این فصل مصدومیت‌های بسیار زیادی داشتیم و صادقانه باید به شما بگویم که من هیچ توضیحی برای این اتفاقات که در حال رخ دادن است پیدا نمی‌‎کنم. 

چنین اتفاقی در ابتدای فصل و در همین بازه زمانی کوتاه نمی‌تواند صرفا از روی بدشانسی رخ دهد و باید دلیل خاصی داشته باشد. بازی کردن در دیدارهای متعدد و سطح استرس جسمی و روانی هم مواردی هستند که ریسک را بالا می‌برند و روی بازیکنان تاثیر می‌گذارند.»

دیدگاه‌ها