کد خبر : 1979346 | 21 آبان 1402 ساعت 10:34 | 30.5K بازدید | 15 دیدگاه

ضربه محکم رئال: از باخت نه، از تحقیر خشمگینم!

روبن باراخا، سرمربی والنسیا، می‌گوید از این که تیمش برابر رئال مادرید تحقیر شده خشمگین است.

ضربه محکم رئال: از باخت نه، از تحقیر خشمگینم!

به گزارش "ورزش سه"، والنسیا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سیزدهم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبه‌روی رئال مادرید قرار گرفت و با نتیجه 1-5 شکست سنگینی را محتمل شد. 

درخشش وینیسیوس جونیور و رودریگو در ترکیب تیم حریف به این تیم فرصت نداد که بتواند توانایی‌هایش را به نمایش بگذارد. گل زودهنگامی که دنی کارواخال وارد دروازه آن‌ها کرد هم در کسب این نتیجه بی‌تاثیر نبود. 

والنسیا چند فرصت برای گلزنی در طول این بازی ایجاد کرد اما نمایش خوب آندری لونین در دروازه که به جای کپا آریسابالاگای مصدوم وظیفه حراست از دروازه این تیم را برعهده داشت باعث شد که آن‌ها شانسی برای گلزنی نداشته باشند. 

1952990

باراخا پس از پایان این دیدار در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «شکستی به دردناکی این باخت هرگز اتفاق مثبتی نیست. ما امروز بدترین سناریوی ممکن را انتخاب کردیم چون رئال مادرید از تک تک کارهایی که کردیم استفاده کرد. 

ما بدترین نسخه خودمان را در این بازی به نمایش گذاشتیم. این که به دلیل برتری رئال در زمین ببازیم برای من ناراحت کننده نیست اما نباید به این شکل بازی را واگذار کنیم. ما باید شرایط روحی تیم را در طول وقفه دیدارهای ملی تغییر دهیم. 

این باخت باید به یادگیری بازیکنان تیم کمک کند که بیش از پیش رقابت کنند. اگر بعضی از کارها را انجام داده بودیم، این شکست رخ نمی‎‌داد. ما هنوز به سطح خودمان نرسیدیم و این تصویری که از تیم ارائه کردیم باعث ناراحتی من است. هر تیمی ممکن است ببازد اما این تحقیر است که من را عصبانی می‌کند.»

دیدگاه‌ها