کد خبر : 1979319 | 21 آبان 1402 ساعت 01:40 | 16.7K بازدید | 17 دیدگاه

رئال ۵-۱ والنسیا: بلینگام نباشد پسران برزیلی‌ هستند

رئال مادرید در بازی‌ای پر گل در غیاب جود بلینگام، والنسیا را با نتیجه ۵-۱ شکست داد.

رئال ۵-۱ والنسیا: بلینگام نباشد پسران برزیلی‌ هستند

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در ادامه نمایش‌های خوبش در چمپیونزلیگ و لالیگا،‌ به مصاف والنسیا رفت تا اختلافش را با خیرونای صدرنشین حفظ کند و توانست با تک گل دنیل کارواخال و دبل وینیسیوس جونیور و رودریگو، والنسیا را با نتیجه ۵-۱ شکست دهد.

ویدئو: 316446

دنیل کارواخال در دقیقه ۳ روی پاس بلند تونی کروس در نزدیکی محوطه جریمه حریف صاحب توپ شد. او با استپی زیبا یک بازیکن را از مقابل برداشت و با ضربه‌ای روی پا از پشت محوطه جریمه خیلی زود رئال را به برتری رساند.

1952944

در دقیقه ۶ ضربه کاشته آلابا با اختلاف کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۱۰ اولین حمله والنسیا اتفاق افتاد. ضربه خطرناک دورو می‌رفت که وارد دروازه شود اما لونین با واکنشی خوب توپ را دفع کرد.

هواداران رئال پس از این سیو او ذوق‌زده شدند و شروع به تشویق این دروازه‌بان کردند.

در دقیقه ۱۶ وینیسیوس بازیکنان حریف را به هم ریخت و در آستانه گلزنی قرار داشت اما ضربه‌اش به شکل خطرناک به بیرون رفت.

در ادامه رئال به حملاتش ادامه داد اما موقق به بیشتر کردن اختلاف نشد. والنسیا هم از گل زودهنگام کارواخال به شوک فرو رفته بود و توانایی خلق موقعیت آنچنان جدی‌ای نداشت.

در دقیقه ۴۲ روی حرکت رودریگو و سانتر او به محوطه جریمه، وینیسیوس با یک شیرجه با استفاده از سینه‌اش دروازه والنسیا را باز کرد تا نیمه اول با نتیجه ۲-۰ به پایان برسد.

1952945

در دقیقه ۴۹ وینیسیوس از سمت چپ محوطه جریمه حریف حرکت کرد و پشت باکس ضربه‌اش را به سمت چپ دروازه زد و دروازه را برای بار سوم باز کرد.

1952946

یک دقیقه بعد، دروازه‌بان والنسیا به اشتباه توپ را به رودریگو داد و این بازیکن به راحتی توپ را وارد دروازه کرد تا بازی چهار بر صفر شود.

1952948

در ادامه نیمه نیز رئال فشار حملاتش را حفظ کرد و با خلق حملات نصفه و نیمه دروازه حریفش را تهدید می‌کرد اما گلی زده نشد و بازی تا دقیقه ۸۴ همان ۴-۰ ماند.

در این دقیقه توپ در محوطه جریمه به رودریگو رسید. او به راحتی بازیکن والنسیا را فریب داد و شوتش را روانه دروازه کرد که این توپ هم گل شد تا او نیز مانند وینیسیوس دو گله شود.

1952947

در دقیقه ۸۸ والنسیا یکی از گل‌ها را جبران کرد. ارسال هوگو گونزالز از سمت راست و ضربه زیبای هوگو دورو با پای راست، فاصله را به ۴ گل رساند.

در ادامه اتفاق خاصی رخ نداد و بازی با نتیجه ۵-۱ به اتمام رسید.

دیدگاه‌ها