کد خبر : 1979385 | 21 آبان 1402 ساعت 12:42 | 26.3K بازدید | 18 دیدگاه

عصبانی کردن رئال عاقبت خوشی ندارد

هرگز این کار را با رئال انجام ندهید

عصبانی کردن رئال مادرید و بازیکنانش برای هیچ تیمی توصیه نمی شود چون قطعا عاقبت نافرجامی خواهد داشت.

هرگز این کار را با رئال انجام ندهید

به گزارش "ورزش سه"، اصلا ایده خوبی نیست که رئال مادرید را عصبانی کنید، به‌خصوص بازیکنانش را. 

واضح بود که ستاره‌های رئال هنوز آن شب تلخ مستایا و اتفاقات پس از بازی را فراموش نکرده بودند. دیشب و در رویارویی مجدد با والنسیا، پاسخ رئال محکم و کوبنده بود. والنسیا گلباران شد و نتیجه نه 5-1 که می‌توانست 8-1 باشد.

1953043

این شاید بهترین اتفاق برای والنسیا بود که تنها با پنج گل در کیسه از مادرید رفت و مهم‌ترین دستاورد رئال به غیر از سه امتیاز حساس، درخشش وینی و رودریگو بود تا مشخص شود زوج برزیلی به روزهای خوبشان برگشته‌اند. 

وینی دو گل زد و می‌توانست هت‌تریک کند. رودریگو هم دو گل زد و دو پاس گل داد. با وینی و رودری در زمین و بازگشت بلینگام از مصدومیت، رئال مادرید در حمله مهارنشدنی‌تر خواهد شد و به این‌ها یک خط میانی آهنین و یک دفاع رو به رشد و درخشش لونین درون دروازه را نیز باید اضافه کرد.

1953044

دیشب بار دیگر ثابت شد که ادواردو کاماوینگا برای پست هافبک دفاعی ساخته شده‌است. ستاره همه کاره رئال در غیاب شوامنی مصدوم برای دومین بازی متوالی درخشید و البته خودش هم می‌داند که با بازگشت شوامنی باید به سمت چپ خط میانی متمایل شود. در بازی کاماوینگا شتاب و عجله‌ای آزاردهنده دیده می‌شود که با توجه به سن اندک او (21) می‌توان خوشبین بود که آن را نیز اصلاح کند. برای این مهم او بهترین استاد را کنار خودش دارد، تونی کروس. آینده رئال با این ستاره‌ها درخشان خواهد بود.

دیدگاه‌ها