کد خبر : 1979396 | 21 آبان 1402 ساعت 13:08 | 4.3K بازدید | 2 دیدگاه

کسب سهمیه تقریبا قطعی است

کیانی: توانایی کسب مدل المپیک را دارم

عضو تیم ملی تکواندو بانوان گفت: با دو مدال طلایی که در دو تورنمنت پاکستان و جام ریاست فدراسیون جهانی کسب کردم تقریبا به انتهای مسیر سخت کسب سهمیه المپیک رسیده‌ام.

کیانی: توانایی کسب مدل المپیک را دارم

به گزارش "ورزش سه"، ناهید کیانی بعد از بازگشت به تهران با بیان مطلب فوق به مهر گفت: طی روزهای گذشته در دو تورنمنت ۲۰ امتیازی شرکت کردم که در هر دو تورنمنت موفق به کسب مدال طلا شدم. این دو مدال باعث شد تا ۴۰ امتیاز به داشته‌های خود در رنکینگ المپیکی اضافه کرده و بیش از ۹۰ درصد از راه کسب سهمیه حضور در بازی‌های المپیک پاریس را طی کنم.

وی افزود: با این شرایط فکر می‌کنم سهمیه حضور در المپیک ۲۰۲۴ را کسب کرده باشم و تنها منتظر اعلام رسمی از سوی فدراسیون جهانی هستیم. از این موضوع نیز خیلی خوشحال هستم و خدا را از بابت این لطف و نگاه ویژه شکر می‌کنم.

ستاره این روزهای تکواندو ایران ادامه داد: از این پس باید برای موفقیت و کسب مدال در المپیک برنامه‌ریزی و تلاش کنم. فکر می‌کنم توانایی را این را دارم که پاریس مبارزات خوبی به نمایش گذاشته و مدال خوش‌رنگی کسب کنم. در این راه نیازمند دعای خیر مردم هستم تا همانند گذشته بدرقه راه من باشد تا این آزمون سخت را سربلند خارج شوم.

کیانی در پایان با اشاره به کسب عنوان فنی‌ترین تکواندوکار جام ریاست فدراسیون جهانی گفت: این اتفاق بزرگی برای من بود که در بخش بانوان موفق به کسب عنوان فنی‌ترین تکواندوکار شدم. در مسابقات قهرمانی آسیا نیز این عنوان را کسب کرده بودم. برای دومین بار فنی‌ترین تکواندوکار انتخاب شدم که برای من باعث افتخار و خوشحالی است.

دیدگاه‌ها