کد خبر : 1979404 | 21 آبان 1402 ساعت 13:40 | 35.9K بازدید | 14 دیدگاه

توصیه مهم کارلتو به ستاره انگلیسی

این آنچلوتی بود که بلینگام را بیرون گذاشت

مارکا نوشته که شخص کارلو آنچلوتی اصرار داشت جود بلینگام دیشب برابر والنسیا به میدان نرود و حضور او را خطرناک می‌دانست.

این آنچلوتی بود که بلینگام را بیرون گذاشت

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در دو بازی اخیر خود برابر براگا و والنسیا بدون بهترین بازیکنش یعنی جود بلینگام به میدان رفته است. ستاره انگلیسی که با زدن 13 گل در 14 بازی توانسته چشم‌ها را به خود خیره کند، در نیمه اول بازی با رایو وایه‌کانو از ناحیه شانه چپ مصدوم شد ولی تا پایان در زمین با درد بازی کرد. 

1953078

او سپس در فهرست بازی با براگا نیز قرار گرفت ولی کارلو آنچلوتی ترجیح داد از او استفاده نکند. بلینگام در فهرست بازی دیشب نیز قرار داشت اما ساعاتی به شروع بازی با نظر پزشکان از فهرست خارج شد و از روی سکوها کنار مادرش بازی را تماشا کرد.

طبق ادعای مارکا، این شخص کارلو آنچلوتی بود که اصرار داشت بلینگام برابر والنسیا استراحت کند و برای او توضیح داد که ماه های آوریل و می برای او مهم‌تر از نوامبر هستند؛ یعی ماه‌هایی که رئال برای قهرمانی در جام های مختلف خواهد جنگید. بلینگام نیز توصیه کارلتو را قبول کرد و از روی سکوها نظاره‌گر برتری 5-1 تیمش بود.

1953079

 ستاره انگلیسی قرار است فردا خودش را به اردوی تیم ملی کشورش معرفی کند اما رئال اطمینان دارد که پس از معاینات پزشکی به او مجوز بازگشت خواهند داد و بلینگام زیر نظر پزشکان رئال در دو هفته پیش رو، قرار خواهد گرفت. 

هدف این است او برای بازی یکشنبه دو هفته بعد برابر کادیز آماده باشد و البته مهم‌تر از این بازی جدال برابر ناپولی در برنابئو خواهد بود که تکلیف صدرنشینی رئال در گروه C لیگ قهرمانان را یک‌سره خواهد کرد. رئال به جود برای آن بازی نیاز خواهد داشت.

دیدگاه‌ها