کد خبر : 1979412 | 21 آبان 1402 ساعت 13:49 | 8.7K بازدید | 1 دیدگاه

از تماشای بازی شما لذت می‌برم؛

پیغام بازیکن سال آسیا به خاتون: شما قدرتمند هستید

بهترین بازیکن فوتسال آسیا با ارسال پیغامی، برای خاتون آرزوی موفقیت کرد.

پیغام بازیکن سال آسیا به خاتون: شما قدرتمند هستید

به گزارش ''ورزش سه''، کمتر از سه ساعت دیگر آخرین دیدار تنها نماینده ایران یعنی خاتون بم در مسابقات جام باشگاه‌های زنان آسیا انجام خواهد شد و اردوی این تیم تحت تاثیر شیوع آنفولا قرار گرفته است.

اما بعد از انتشار اخباری مبنی بر اینکه خاتون در مسابقه امروز خود، بازیکنی روی نیمکت نخواهد داشت، سارا شیربیگی، خانم گل فوتسال آسیا که سابقه دو قهرمانی در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۸ را در مسابقات جام ملت‌های آسیا به همراه ایران در کارنامه خود دارد با ارسال پیغامی به ''ورزش سه'' برای بازیکنان خاتون آرزوی موفقیت کرد.

شیربیگی با عنوان اینکه تمام مسابقات خاتون را تا ثانیه آخر به‌طور زنده از طریق پلتفرم‌های مجازی دنبال می‌کند گفت: از تماشای بازی‌های خاتون واقعا لذت می‌برم، می‌دانم با وجود شیوع آنفولانزا در اردوی این تیم، کار برای نماینده کشورمان چقدر دشوار شده است اما از آن‌ها می‌خواهم فراموش نکنند که دختران ایران هستند. ما همیشه در سخت‌ترین شرایط نتایجی غیرقابل باور می‌گیریم و این خصلت دختران ایران است. برای خاتون آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم از این مسابقه هم با سربلندی خارج شوند.

گفتنی است دیدار خاتون و نسف قارشی از هفته سوم جام باشگاه‌های زنان آسیا از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه پاختاکور ازبکستان برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها