کد خبر : 1979418 | 21 آبان 1402 ساعت 13:58 | 38K بازدید | 17 دیدگاه

سکوت جردن باروز مقابل کری خوانی جادوگر؛

پیام دیوید تیلور: در قفس منتظرت هستم!

قهرمان کشتی آزاد جهان برای چندمین بار جردن باروز را به یک چالش جالب و مبارزه در قفس دعوت کرد.

پیام دیوید تیلور: در قفس منتظرت هستم!

به گزارش "ورزش سه"، دیوید تیلور که حالا یک ستاره شناخته شده در سطح کشتی آزاد جهان به حساب می‌آید، در یک مصاحبه از جردن باروز برای مبارزه در قفس دعوت کرده است. تیلور که قبلا با باروز کشتی گرفته و از او شکست خورده، با توجه به تفاوت وزنی با این فوق ستاره پرمدال کشتی آمریکا، قصد دارد با او در قفس مبارزه کند!

تیلور در این مصاحبه در واکنش به سوالات چالشی مجریان می‌گوید: "من و جردن باروز با هم فایتی (مبارزه‌ای) نداشتیم اما می‌توانیم این را بسازیم. قبلاً هم به جردن باروز گفتم که حاضرم با تو مبارزه کنم، ولی جواب نداده؛ زمانی که یکی، کسی را برای فایت صدا می‌کند، باید جواب دهد!"

قهرمان وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد جهان در ادامه عنوان می‌کند: "هر دو بِکر و صفر صفریم، در حالی که هر دو برنده‌ایم، هر دو ورزشکار کلاس بالا هستیم، چرا نباید این مبارزه رودررو را ترتیب بدهیم؟ از همین جا به جردن می‌گویم بعد از 2024 بیا با هم در قفس مبارزه کنیم."

در حالی که باروز بعد از غیبت در مسابقات جهانی 2023 در وزن المپیکی 74 کیلوگرم خودش را برای شرکت در المپیک پاریس آماده می‌کند، باید دید به این کری خوانی دیوید تیلور چه پاسخی خواهد داد.

دیدگاه‌ها