کد خبر : 1979443 | 21 آبان 1402 ساعت 15:40 | 42K بازدید | 10 دیدگاه

طبق قوانین فیفا

ستاره رئال مجبور است به انگلیس برود

جود بلینگام طبق قوانین فیفا و با درخواست فدراسیون فوتبال انگلیس باید فردا خودش را به اردوی تیم ملی کشورش معرفی کند.

ستاره رئال مجبور است به انگلیس برود

به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، شب گذشته تایید کرد که جود بلینگام با وجود غیبت در بازی دیشب برابر والنسیا به دلیل مصدومیت از ناحیه کتف، اکنون باید به دعوت تیم ملی انگلیس پاسخ مثبت بدهد. 

1950571

ظهر دیروز رئال مادرید با صدور بیانیه‌ای از غیبت بازیکن انگلیسی در دوئل مقابل والنسیا خبر داد. این دومین دیداری بود که او به دلیل مصدومیت شانه از دست می‌داد، اما با وجود مصدومیت و غیبت برابر براگا و والنسیا، بلینگام باید خودش را به اردوی تیم ملی انگلیس معرفی کند. این به دلیل قوانین فیفا است. 

طبیعی است که فدراسیون فوتبال انگلیس، گزارش پزشکی باشگاه مادریدی را قبول دارد اما با این وجود، فدراسیون فوتبال انگلیس می‌تواند درخواست کند تا وضعیت بلینگام توسط پزشک تیم ملی نیز بررسی شود. 

1953145

این موضوع را فیفا تأیید می‌کند: «بازیکنی که به دلیل مصدومیت یا بیماری نمی‌تواند در اردوی تیم ملی کشورش شرکت کند، باید در صورت درخواست فدراسیون فوتبال آن کشور، تحت معاینه توسط پزشک تعیین شده فدراسیون قرار بگیرد.»

به همین دلیل بلینگام باید به انگلیس برود و رئال البته خوشبین است او 24 ساعت بعد برگردد و تحت نظر پزشکان باشگاه قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها