کد خبر : 1979452 | 21 آبان 1402 ساعت 16:01 | 13K بازدید | 2 دیدگاه

تصمیم فنی نبود

علت نیمکت‌نشینی عجیب ستاره ناپولی مشخص شد

رودی گارسیا، سرمربی ناپولی، توضیح داد که چرا به خویچا کواراتسخلیا در بازی امروز برابر امپولی استراحت داده است.

علت نیمکت‌نشینی عجیب ستاره ناپولی مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی امروز از ساعت 15 به وقت تهران در ورزشگاه اختصاصی خود به مصاف امپولی رفته و غیبت کواراتسخلیا در ترکیب اصلی این تیم برای بسیاری عجیب بود.

گارسیا در تصمیمی غیرمنتظره، کواراتسخلیا را کنار گذاشته و ترکیب 1-3-2-4 را انتخاب کرده است. در این ترکیب جاکومو راسپادوری و جیووانی سیمئونه از ابتدا کار را شروع کرده‌اند.

1942746

اسکای اسپورت قبل از شروع بازی از گارسیا پرسید که چرا ستاره گرجستانی را از ترکیب اصلی ناپولی کنار گذاشته است.

سرمربی فرانسوی پاسخ داد: «کنار گذاشتن و حذف از ترکیب عبارت درستی نیست، فقط برای این است که او استراحت کند و در نیمه دوم بتواند برای ما در زمین تفاوت ایجاد کند. این برنامه من است. فکر می‌کنم ما به نیروهای جدید نیاز داشتیم و به همین دلیل چهار بازیکن جدید در ترکیب هستند. با این سیستم می‌توانیم درون محوطه جریمه حضور بیشتری داشته باشیم و گل‌های بیشتری بزنیم. حضور راسپادوری و سیمئونه در کنار هم می‌تواند به ما کمک کند اگر توپ را به جایی که می‌خواهیم ببریم.»

1926086

گارسیا اضافه کرد: «3-3-4 همچنان سیستمی است که بازیکنان به خوبی آن را می‌شناسند و ممکن است امروز نیز از آن استفاده کنیم.»

ناپولی مدافع عنوان قهرمانی سری آ در 11 بازی 21 امتیازی کسب کرده و 6 برد، سه تساوی و دو شکست را به‌دست آورده است. کواراتسخلیا در این فصل در 14 بازی در تمامی رقابت‌ها 3 گل زده و 5 پاس گل داده است. 

لازم به ذکر است که نیمه اول بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

دیدگاه‌ها