کد خبر : 1979489 | 21 آبان 1402 ساعت 18:43 | 128.4K بازدید | 88 دیدگاه

ویدیوی اختصاصی ورزش سه از نقش جهان

کُپ کردن عجیب نورافکن پس از گل اسدی (عکس)

امید نورافکن نیز به مانند تمامی بیننده‌های دیدار فوق العاده حساس سپاهان و پرسپولیس حق داشت که نتواند سوپرگل رضا اسدی را هضم کند.

کُپ کردن عجیب نورافکن پس از گل اسدی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، زمانی که سروش رفیعی چندین متر پشت محوطه جریمه به روی حسین‌نژاد مرتکب خطا شد، انتظار نمی‌رفت که ضربه سرکش و مستقیم رضا اسدی از فاصله‌ای نزدیک به 30 متر، به یک سوپرگل در استادیوم نقش جهان تبدیل شود، ولی این اتفاق افتاد.

ویدئو: 316515

امید نورافکن که به دلیل مصدومیت هنوز در این فصل برای تیمش به میدان نرفته، از جایگاه تماشاگران نظاره‌گر این مسابقه بود. بازیکن سپاهانی‌ها که پیش از شروع مسابقه با انتشار یک استوری وعده پیروزی تیمش در بازی امروز را داده بود، تا ثانیه‌هایی پس از سوپر گل اسدی، باور نداشت این ضربه مهلک به گل تبدیل شده است.

نورافکن که ابتدا با بهت و حیرت اطرافیانش را تماشا می‌کرد، در شوک این شوت تماشایی بود و پس از لحظاتی به خودش آمد و با فریادی بزرگ از ته دل، باز شدن دروازه پرسپولیس در دقیقه 70 را جشن گرفت.

در زیر به واکنش‌های نورافکن بعد از سوپرگل تماشایی اسدی می‌پردازیم:

1953250
این زاویه‌ای است که امید نورافکن بازی را به نظاره نشسته بود. از این فاصله دور، او شاهد عملکرد هم‌تیمی‌هایش بود و هرگز فکرش را نمی‌کرد ثانیه‌های بعد، سپاهان به گل برسد.
1953252
شلیک رضا اسدی در این لحظه به طرز فوق العاده زیبایی وارد دروازه شد. حتی خود اسدی هم برای چند صدم ثانیه باور نداشت ضربه‌اش به تور دروازه بوسه زده است.
1953249
این نخستین فریم از نورافکن، پس از گل اسدی است که توسط خبرنگار ورزش سه شکار شده است. بازیکن سپاهان از سر جایش بلند شده و احتمالا با چشمانی از حدقه درآمده، زمین مسابقه را نگاه می‌کند.
1953254
چند فریم بعد از آن، امید به یکی از افراد کنار دستش که کل بازی را با هم به نظاره نشسته بودند، نگاه می‌کند.
1953257
در نمای دورتر، دهان باز تماشاگران حاضر در جایگاه ویژه استادیوم نقش جهان، حکایت از شوکی دارد که اسدی به همه وارد کرد. نورافکن یک دستش را بالا برده ولی هنوز نتوانسته واکنشی به گل نشان بدهد.
1953251
بالاخره به نظر می‌رسد که امید نورافکن توانسته است شرایط استادیوم را درک کند. او بالاخره پس از گل اسدی از خودش واکنش نشان داد.
1953256
نورافکن به اطرافیانش نگاه می‌کند و دهانش از گل اسدی باز مانده. این فریم، 15 ثانیه پس از سوپرگل اصفهانی‌هاست. اما امید به نظر می‌رسد همچنان در شوک فرو رفته است.
1953255
و او بالاخره اینجا یا فریادی بلند از ته دل و اعماق وجودش، به مانند اکثریت افراد حاضر در استادیوم نقش جهان، بابت گلزنی تیمش خوشحال است و سر از پا نمی‌شناسد.
1953253
او سپس سرجایش می‌نشیند و در حالی که همچنان در ری‌اکشن‌های پس از گل، بادی به گلو می‌اندازد، تازه متوجه حضور خبرنگار ورزش سه شده که از همان ثانیه‌های اول پس از گل اسدی، حرکاتش را ضبط کرده است.
1953248
و سکانس پایانی که امید می‌خواهد تا دوربین‌ها از روی او برداشته شود و با استرس فراوان، دقایق پایانی بازی را دنبال کند.

دیدگاه‌ها