کد خبر : 1979522 | 22 آبان 1402 ساعت 03:30 | 17.3K بازدید | 7 دیدگاه

کاش این اتفاق در والیبال ایران عادی نشود!

در هفته‌های اخیر مصاحبه‌های پس از بازی‌های لیگ برتر والیبال به شکل منظم انجام نشده است.

کاش این اتفاق در والیبال ایران عادی نشود!

به گزارش "ورزش سه"، دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر والیبال ایران با پیروزی سه بر صفر تیم طبیعت برابر پیکان آغاز شد تا طبیعت به دومین برد خود در لیگ برتر مردان دست یابد.
 

ابراهیم وادی، سرمربی تیم طبیعت، بعد از این برد ارزشمند گفت: "پیکان تیم بسیار خوب، جوان و جنگنده‌ای دارد، اما خوشبختانه توانستیم در این بازی پیروز میدان باشیم. قبل از بازی حریف را آنالیز کرده بودیم و نقاط ضعف و قوت آن‌ها را به خوبی می‌دانستیم."

او در ادامه گفت: "امتیاز میزبانی و حضور هوادارانمان در این بازی از دیگر عواملی بود که باعث شد بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم. پیکان با حضور اکبری آینده خوبی دارد و می‌تواند در بازی‌های بعدی بهترین نتایج را کسب کند. پیروزی مقابل پیکان سبب نمی‌شود در باد این برد بخوابیم، بلکه در بازی‌های بعدی به دنبال تداوم این برتری هستیم."

در سمت مقابل اما پیمان اکبری بعد از این شکست غیرمنتظره تیمش مقابل طبیعت حاضر به مصاحبه نشد تا همان کاری را کرده باشد که بهروز عطایی در هفته‌های اخیر انجام داده است. همچنین علیرضا طلوع کیان، کامبیز یعقوبی و بهروز عطایی نیز در این هفته پس از بازی‌های تیم‌هایشان مصاحبه نکردند. باید دید که آیا فدراسیون والیبال تذکر یا جریمه‌ای برای این موضوع در نظر خواهد گرفت یا خیر. 
 

دیدگاه‌ها