کد خبر : 1979530 | 21 آبان 1402 ساعت 20:16 | 77.8K بازدید | 49 دیدگاه

مورینیو مزد گلزنی سردار آزمون را نداد!

ستاره ایرانی رم دور از جمع نفرات اصلی تیمش در دیدار مقابل لاتزیو است.

مورینیو مزد گلزنی سردار آزمون را نداد!

به گزارش "ورزش سه"، در مهم‌ترین مسابقه هفته سری آ ایتالیا موسوم به دربی دلا کاپیتاله، تیم فوتبال آ اس رم که سردار آزمون در آن عضویت دارد، از ساعت 20:30 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه المپیکو مقابل تیم لاتزیو قرار خواهد گرفت.

سردار آزمون که در هفته گذشته سری آ ایتالیا پس از حضور تعویضی در دیدار مقابل لچه سرنوشت بازی را تغییر داد و گل تساوی تیمش را در لحظات پایانی زد و دقایقی بعد هم گل برتری را توسط لوکاکو به ثمر رساندند، امشب هم دوباره در جمع نفرات اصلی مقابل لاتزیو دیده نمی‌شود.

ستاره ایرانی رم که پس از پیوستن به این تیم در 6 مسابقه سری آ ایتالیا به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفته و یک گل به ثمر رسانده، امشب هم با وجود گلزنی مقابل لچه دور از ترکیب اولیه تیمش برابر لاتزیو است و روی نیمکت دیده می‌شود.

روی پاتریسیو، جیانلوکا مانچینی، دیگو یورنته، ایوان ندیکا، ریک کارزدورپ، لئوناردو اسپینازولا، برایان کریستانته، ادواردو بووه، لئاندرو پاردس، پائولو دیبالا و روملو لوکاکو 11 بازیکنی هستند که با نظر ژوزه مورینیو در ترکیب اولیه رم مقابل لاتزیو حضور دارند.

تیم فوتبال آ اس رم با 17 امتیاز در رتبه هشتم جدول سری آ ایتالیا قرار گرفته و امیدوار به کسب پیروزی مقابل لاتزیو رده دهمی و صعود به جایگاه پنجم است.

1953348

دیدگاه‌ها