کد خبر : 1979536 | 21 آبان 1402 ساعت 20:42 | 10.1K بازدید | 2 دیدگاه

هوادار معترض نیوکسل: مثل همه کار احمقانه‌ای کردم!

هوادار نیوکسل که پس از شکست 2-0 تیمش مقابل بورنموث، با کیه ران تریپیه دعوا کرد، اعتراف کرد که از این اتفاق پشیمان است.

هوادار معترض نیوکسل: مثل همه کار احمقانه‌ای کردم!

به گزارش "ورزش سه"، تریپیه پس از شکست 2-0 کلاغ‌ها مقابل بورنموث با هواداران خشمگین نیوکسل روبرو شد. مدافع راست به هواداران اشاره کرد که تیم با یک بحران مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند. این بحران تقریبا بعد از بازی و پیروزی درخشان مقابل پاری‌سن‌ژرمن شروع شد و لیست غایبان فعلی آنها شامل 12 بازیکن بسیار مهم است.

1953357
1953358

جوئلینتون، هم‌تیمی تریپیه، در این دعوای لفظی مجبور شد مداخله کند و این مدافع راست را به بیرون از زمین بکشاند، در حالی که ادی هاو، سرمربی تیم، هم این مدافع را دلداری می‌داد. توماس ویلوبی، طرفداری که در این مشاجره به تریپیه تاخته بود، در فیس‌بوک پستی را منتشر کرد و به پشیمانی خود از این حادثه اعتراف کرد.

این مرد در فیس بوک گفت: "این من بودم، تمام روز را در راه بودم و از عملکرد تیم بسیار ناامید شدم. از اینکه به آنها سرکوفت زدم پشیمان هستم، زیرا می‌دانم که همه این بازیکنان برای این باشگاه چه کرده‌اند. همه کارهای احمقانه‌ای انجام می‌دهند. من دست‌هایم را برای تسلیم بالا می‌گیرم و اعتراف می‌کنم که نباید آنقدر به آنها غر می‌زدم، اما این فقط عصبانیت لحظه‌ای بود."

نیوکسل در رده هفتم لیگ برتر به تعطیلات فیفادی می‌رود و در 25 نوامبر باید با چلسی روبه‌رو شود. ادی هاو امیدوار است این وقفه دو هفته‌ای به بازگشت برخی از مصدومان تیمش کمک کند.

دیدگاه‌ها