کد خبر : 1979556 | 22 آبان 1402 ساعت 03:13 | 30.2K بازدید | 6 دیدگاه

پیش‌بینی جذاب: این تیم مدعی مخفی قهرمانی است

آندره‌آ بارزالی، مدافع سابق یوونتوس، معقتد است که این تیم توانایی کسب عنوان قهرمانی سری آ را دارد.

پیش‌بینی جذاب: این تیم مدعی مخفی قهرمانی است

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس این فصل به دلیل اتفاقاتی که در فصل گذشته رخ داد در هیچ رقابت اروپایی‌ای حضور ندارد و همین باعث شده که تمام تمرکزش روی رقابت‌های داخلی باشد. 

آنها عملکرد خوبی در این فصل ارائه کرده‌اند و با پیروزی برابر کالیاری حتی توانستند به صورت موقت و تا پیش از بازی برابر اینتر به صدر جدول رده‌بندی هم برسند، اما شاید کمتر کسی هنوز به صورت جدی به عنوان مدعی روی آنها حساب کند. 

بارزالی در گفت‌وگو با توتو یووه درباره شرایط تیم سابقش اظهار داشت: «ما نباید دی‌ان‌ای دفاعی این تیم را فراموش کنیم، اما در عین حال ما سابقه و تاریخی عالی داریم که بر پایه و اساس گل نخوردن شکل گرفته و به دست آمده است. همه، از جمله هواداران، از نظر روانی برد 0-1 را به 3-4 ترجیح می‌دهند. 

1946468

یووه امتیازات زیادی را کسب کرده و شاید حتی فراتر از حد انتظار هم ظاهر شده است. اینتر قدرتمندتر است، چون کیفیت بالاتری دارد و از بازیکنان بیشتری هم برخوردار است. آنها تا به حال فقط شش گل دریافت کرده‌اند و گل‌های بسیاری به ثمر رسانده‌اند، اما نباید فراموش کنیم که یوونتوس هم در سکوت مدعی اصلی قهرمانی و در حال جنگ برای به دست آوردن این جام است. 

این تیم منسجم و عالی است و به همین دلیل است که حالا با وجود غیبت بازیکنان مهمی چون دانیلو و الکس ساندرو 540 دقیقه است که شکست‌ناپذیر باقی مانده است.»

دیدگاه‌ها