کد خبر : 1979565 | 21 آبان 1402 ساعت 22:34 | 25.5K بازدید | 23 دیدگاه

رم 0-0 لاتزیو: کاری از سردار برنیامد!

رم و لاتزیو در یک دربی سرد به نتیجه 0-0 رضایت دادند.

رم 0-0 لاتزیو: کاری از سردار برنیامد!

به گزارش "ورزش سه"، لاتزیو در دربی دلاکاپیتاله میزبان رم بود. این بازی یکی از مشهورترین دربی‌های دنیاست و بازیکنان و هواداران دو تیم در رقابت و دشمنی خاصی به سر می‌برند. هر دوی این تیم‌ها قبل از این دیدار شرایط خوبی در جدول نداشتند و به دنبال پیروزی در این بازی و بهبودی شرایط خود در جدول رقابت‌ها بودند که هیچ یک موفق به کسب نتیجه رضایت بخش نشدند و با تساوی 0-0 بازی را به اتمام رساندند.

ویدئو: 316569


بولت زیر مجموعهدر دقیقه پنج رم می‌توانست روی ضربه سر لوکاکو به گل برسد که ضربه سر این بازیکن با پاس برایان کریستانته از بالای دروازه به بیرون رفت.
 
بولت زیر مجموعهدر دقیقه 11 ریک کارسدروپ با ضربه پای راست با وجود قرار داشتن در موقعیت مناسب با بی‌دقتی از سمت چپ به بیرون رفت.
 
بولت زیر مجموعهسه دقیقه بعد کارسدروپ باز هم در موقعیتی کاملا مشابه روی پاس لئوناردو اسپیناتزولا توپ را به بیرون فرستاد.

1953420

بولت زیر مجموعه در دقیقه 25 روی خطرناک‌ترین موقعیت کل بازی، لوئیس آلبرتو، مهاجم لاتزیو، بعد از پاس دیدنی فیلیپه اندرسون، تیرک سمت راست دروازه رم را با یک ضربه پای راست سنگین به لرزه درآورد و رم با خوش شانسی گل را دریافت نکرد.
 
بولت زیر مجموعهدر ادامه موقعیت‌های زیادی روی دروازه‌ها وجود نداشت و دو تیم در دو موقعیت خطرناک صاحب ضربات آزادی شدند که با درخشش دروازه‌بانان مهار شد. و دو تیم به وقت استراحت رفتند.
 
بولت زیر مجموعهدر دقیقه 48 پائولو دیبالا روی ارسال لئوناردو اسپیناتزولا، یک ضربه سر به سمت دروازه لاتزیو فرستاد که این ضربه هم خطری را در پی نداشت و از سمت چپ به بیرون رفت.

1953421

بولت زیر مجموعهرم روی خطای بازیکنان لاتزیو به چند ضربه آزاد دست پیدا کرد که این ضربات هم راه به جایی پیدا نکردند.
 
بولت زیر مجموعهدر دقیقه 57 خطرناک‌ترین موقعیت رم شکل گرفت که لوکاکو توانست یک شوت با پای راست محکم را به سمت دروازه حریف بفرستد اما این ضربه هم مهار شد.
بازی برای دقایق طولانی در میانه‌های زمین در جریان بود و دو تیم کار خاصی نمی‌کردند.
 
بولت زیر مجموعهدر دقیقه 82 رناتو سانچس برای اولین بار بعد از بهبودی از مصدومیت به زمین آمد و همچنین سردار آزمون هم به جای دیبالا برای گلزنی وارد زمین شد، اما به جز یک کارت زرد کار خاص دیگری در زمین نکرد تا تیمش به همین تساوی رضایت بدهد. با این نتیجه رم در رده هفتم و لاتزیو در رده دهم جدول باقی ماندند.

دیدگاه‌ها