کد خبر : 1979570 | 21 آبان 1402 ساعت 23:09 | 26.1K بازدید | 21 دیدگاه

جیمی کرگر:

پنالتی سیتی بی‌انصافی بود!

جیمی کرگر، اسطوره لیورپول، به دلیل عدم لغو پنالتی منچسترسیتی در برابر چلسی، VAR را به باد انتقاد گرفت و اصرار داشت که خطای مارک کوکورلا روی ارلینگ هالند، تصمیم اشتباه آنتونی تیلور بود.

پنالتی سیتی بی‌انصافی بود!

به گزارش "ورزش سه"، در جریان تساوی 4-4 تیم‌های چلسی و منچسترسیتی، ضربات پنالتی به هیجان انگیزتر شدن بازی کمک کردند. جیمی کرگر تصمیم برای اعلام پنالتی منچسترسیتی در برابر چلسی در روز یکشنبه را به عنوان تصمیمی اشتباه به باد انتقاد گرفت و گفت که VAR در نحوه تجزیه و تحلیل این حادثه "مثل همیشه درست" نبوده است. مارک کوکورلا، ارلینگ هالند را در نیمه اول روی زمین کشید و باعث یک پنالتی شد اما به نظر می‌رسید کمک تصمیم سختگیرانه‌ای باشد.

1953433
1953434

آنتونی تیلور، سرداور بازی، در نتیجه این درگیری، اعلام پنالتی کرد و کرگر معتقد است که این کار اشتباه بوده است: "کوکورولا بازویش را گرفته است اما هالند را ببینید، او هم خطا کرد. پنالتی احمقانه و بی‌انصافی بود. تصمیم درستی نیست. کوکورلا و هالند قبل از اینکه ستاره سیتی در نهایت روی زمین بیفتد، با یکدیگر درگیر بودند."

تیلور در نهایت پنالتی را اعلام کرد و VAR مداخله نکرد تا تصمیم اولیه را خنثی کند که باعث شد سیتی در استمفوردبریج زودتر پیش بیفتد. بحث داوری هر بازی در لیگ برتر انگلیس داغ است و هر بازی تقریبا به دلیلی داوران تحت فشار تصمیمات اشتباه می‌گیرند.

دیدگاه‌ها