کد خبر : 1979577 | 21 آبان 1402 ساعت 23:37 | 45.7K بازدید | 16 دیدگاه

هالند جاسوس چلسی را دستگیر کرد! (عکس)

کول پالمر، ستاره چلسی، در صحنه ای سعی کرد به حلقه اتحاد بازیکنان منچسترسیتی نزدیک شود و حرف‌های آنها را بشنود که ارلینگ هالند متوجه شد و او را از جمع دور کرد.

هالند جاسوس چلسی را دستگیر کرد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های چلسی و منچسترسیتی در مهم‌ترین بازی هفته به میزبانی چلسی به مصاف یکدیگر رفتند. این بازی یکی از هیجان انگیزترین بازی‌های فصل بود و با نتیجه 4-4 به پایان رسید. گل تساوی بخش چلسی را کول پالمر در دقیقه 5+90 به ثمر رساند و ارلینگ هالند هم برای سیتی دبل کرد.

یکی از صحنه‌های خاص و به یاد ماندنی این بازی جذاب، جایی بود که پالمر، که 15 سال را در سیتی سپری کرد و تابستان امسال به چلسی پیوست تلاش کرد که به حلقه اتحاد بازیکنان سیتی و هم‌تیمی‌های سابقش نزدیک بشود و برنامه‌های تاکتیکی آنها را بفهمد.

1953450
1953449

 در این صحنه دوتا از بازیکنان سیتی، شامل برناردو سیلوا، بعد از اینکه حضور او را کنار خودشان احساس کردند، عصبانی شدند و با تندی از هم‌تیمی سابقشان خواستند که از آنجا برود تا اینکه هالند سر رسید و با خنده او را به عقب هل داد و دور کرد.

این صحنه درگیری بیشتری نداشت و به عنوان یک حاشیه جالب مورد توجه علاقه‌مندان به فوتبال در شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت. گفته می‌شود پالمر به دلیل اختلافات با گواردیولا سیتی را ترک کرده است.

دیدگاه‌ها