کد خبر : 1979579 | 21 آبان 1402 ساعت 23:51 | 57.4K بازدید | 199 دیدگاه

فقط پرسپولیس سقف را رعایت نکرده است؛

پیروانی: بابت فحش‌های ناموسی‌تان متشکرم!

افشین پیروانی در پاسخ به ضعف‌های تیم‌شان به رعایت نشدن قوانین سقف قرارداد از سوی تیم رقیب با اشاره به ترکیب و نیمکت پرستاره‌شان کنایه زد.

پیروانی: بابت فحش‌های ناموسی‌تان متشکرم!

به گزارش "ورزش سه"، افشین پیروانی، سرپرست پرسپولیس پس از شکست تیم‌شان به سپاهان در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: تبریک می‌گوییم به سپاهان‌. بازی خوبی بود دو تیم زحمت کشیدند. بازی هم برد و باخت دارد. میزبان بودند و توانستند حداکثر استفاده را از میزبانی‌شان ببرند و مبارک‌شان باشد.

ویدئو: 316567

او در مورد جو ورزشگاه نقش جهان گفت: جو که خوب بود ولی یک گله داریم. فحش‌های ناموسی که به بازیکنان، کادرفنی و خودم دادند، فقط جا دارد ازشان تشکر کنیم! امیدوارم کسانی که تصمیم گیرنده هستند این صحنه را ببینند.

او در مورد اتفاق نیمه اول و صحبت‌هایش با موعود بنیادی‌فر توضیح داد: بحث داوری را کارشناسان بگویند. من آمدم نیمکت را آرام کردم و داور گفت نیمکت را اداره کنید. گفتم اگر کاری هم کردیم، هدف‌مان آرام کردن نیمکت است. فوتبال است و فقط از فحش‌هایی که دادند گله‌مندیم وگرنه تیم سپاهان تیم خوبی است و خوب هم بازی کردند. بچه‌های ما هم زحمت کشیدند. اما آنها در نهایت بازی را توانستند ببرند.

پیروانی در پایان راجع به ضعف‌های تیم‌شان به کنایه گفت: فکر می‌کنم تنها تیمی که رعایت نکرده پرسپولیس است! بقیه تیم‌ها همه سقف را رعایت کردند و هیچکس بازیکن گران‌قیمت ندارد. نیمکت‌ها را ببینید! ببینید چه نفراتی در زمین و چه نفراتی روی نیمکت دارند و حتی مصدومان‌شان را هم ببینید. پرسپولیس اتفاقی که برایش افتاد این بود که سقف را رعایت نکرد و بقیه رعایت کردند.

دیدگاه‌ها