کد خبر : 1979581 | 21 آبان 1402 ساعت 23:53 | 29.8K بازدید | 13 دیدگاه

مورینیو: با ساری به تیم‌هایمان می‌خندیدیم!

ژوزه مورینیو،‌ سرمربی رم، پس از بازی با برابر لاتزیو، از رابطه‌اش با مائوریتزیو ساری گفت و به تصمیمات داور پرداخت.

مورینیو: با ساری به تیم‌هایمان می‌خندیدیم!

به گزارش "ورزش سه"، رم و لاتزیو در دربی شهر رم روبروی همدیگر قرار گرفتند و در پایان در بازی‌ای نه‌چندان جذاب به تساوی بدون گل رسیدند. مورینیو بعد از این دیدار، درباره مسائلی از بازی صحبت کرد.

«یک امتیاز گرفتیم اما به نظرم نشانه‌های مثبتی دیدیم. ما برای برد بازی کردیم که یک امتیاز مثبت است. درنهایت این نتیجه بهتر از شکست است، مخصوصا مقابل تیمی که اهداف کم و بیش یکسانی دارد.

1953463

برای ترکیب بازیکنانی که بهترین فرم را داشتند مخصوصا در خط میانی انتخاب شدند. رناتو سانچز، پلگرینی و عوار در بهترین شرایط‌شان نیستند. ما بازیکنانی را انتخاب کردیم که قلب، ذهن، پا و اعصاب داشتند تا در این مسابقه بازی کنند.

استراتژی من این بود که از مدافعان کناری استفاده کنم که بتوانند نحوه بازی لاتزیو را خنثی کنند. ما فقط سه مدافع در دسترس داشتیم. وقتی داور علیه ما قضاوت می‌کند، فقط علیه ما، و در ۲۰ دقیقه اول دو کارت زرد به مدافعان میانی می‌دهد، کار را برای ما بسیار سخت می‌کند. این کار او بازی را از نظر تاکتیکی نیز تغییر می‌دهد.

1953464

رابطه من با ساری خوب است. ما قبل و بعد از بازی با هم شوخی کردیم و خندیدیم. ما همدیگر را دوست داریم و مشکلی نیست. بعد از بازی به شوخی گفتیم چون بازی‌های ملی شروع می‌شود، مساوی ما به این معناست که تا دو هفته آینده هیچکدام از ما نه می‌خندد و نه گریه می‌کند. این چیزها را می‌گفتیم و به نتیجه مساوی‌ تیم‌هایمان می‌خندیدیم. با همدیگر هیچ مشکلی نداریم.

در مورد شرایط تیم فقط می‌توانیم امیدوار باشیم که بازیکنان غایب حداقل به سطحی از آمادگی جسمانی برسند تا بتوانیم از آنها استفاده کنیم. رناتو سانچز نمونه بازیکنی است که اگر بتوانیم از او استفاده کنیم، می‌تواند به ما کمک زیادی کند.

دیدگاه‌ها